کد خبر : 1733427 | 05 بهمن 1399 ساعت 23:42 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برونو دیروز ۴۵ دقیقه ضربه آزاد تمرین کرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد یک بار دیگر از ستاره پرتغالی تیمش یعنی برونو‌ فرناندز تمجید کرد.

سولسشر: برونو دیروز ۴۵ دقیقه ضربه آزاد تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تحت هدایت اوله گنار سولسشر در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های گذشته امروز در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس مقابل لیورپول قرار گرفت و موفق شد در یک بازی بسیار زیبا و پر فراز و نشیب حریف خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

 

اوله گنار سولسشر درباره پیروزی تیمش برابر لیورپول گفت: " ما عملکرد خوبی از خودمان ارائه دادیم. می دانستیم که باید در برابر آنها به خوبی دفاع کنیم و به طور کلی واکنش خوبی برابر لیورپول داشتیم. البته در لحظات پایانی حملاتی از سوی حریف وجود داشت اما سعی کردیم توپ ها را دور کنیم.

 

 

1565706

 

 

مارکوس راشفورد درجلو، عقب، سمت چپ و راست زمین بازی کرده است. ما احساس کردیم که به واسطه او می توانیم امروز توپ را به چرخش در بیاوریم و روی دروازه حریف حمله کنیم زیرا لیورپول خیلی از جلو دفاع می‌کند بنابراین باید خیلی سریع عمل می‌کردیم و فکر می‌کنم که این کار را به خوبی انجام دادیم."

 

گل فوق العاده برونو فرناندز: " وقتی تصمیم گرفتم برونو را در ترکیب اصلی بازی امروز قرار ندهم، او دیروز 45 دقیقه ضربه آزاد تمرین کرد بنابراین مطمئن بودم اگر فرصتی پیدا کند آن را تبدیل به گل خواهد کرد."

 

 

1565693

دیدگاه‌ها