کد خبر : 1733436 | 06 بهمن 1399 ساعت 08:52 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

علیپور و جلب اعتماد دوباره سرمربی ماریتیمو

علی علیپور که به دلیل مصدومیت هفته ها بود در ترکیب ماریتیمو قرار نمی گرفت رفته رفته در حال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم پرتغالی است.

علیپور و جلب اعتماد دوباره سرمربی ماریتیمو 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو در خانه و در برابر تیم پاکوس فریرا تن به شکست 3-0 داد و با 17 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند. البته پیروزی تیم حریف در این بازی قابل پیش بینی بود به این دلیل که پاکوس فریرا یکی از تیم های بالای جدول است و برای نزدیک شدن به تیم های مدعی قهرمانی تلاش می کند. هر چند نه با نتیجه 3-0. 

 

علی علیپور که بعد از رفع مصدومیت بعد از 4 هفته در بازی با ویسنته از دقیقه 65 وارد میدان شد اینبار از ابتدای نیمه دوم در ترکیب ماریتیمو قرار گرفت اما تلاش های او منجر به تغییر نتیجه بازی نشد و در نهایت ماریتیمو این بازی را با نتیجه 3-0 واگذار کرد تا شکست تلخی را در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال تجربه کند. 

 

در حالی این نتیجه در بازی ثبت شد که ماریتیمو با ترکیب 2-1-4-3 وارد میدان شد و هدف مندس پیروزی در این دیدار بود؛ زمانی که ماریتیمو نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به پایان برد سرمربی این تیم علی علیپور را وارد میدان کرد تا نتیجه بازی تغییر کند اما تزتزل خط هافبک و هم چنین دفاعی این تیم منجر به این شد که دوبار دیگر حریف به گل برسد و در نهایت 3-0 برنده شود. ماریتیمو در بازی های قبلی از جمله ویسنته که با نتیجه یک بر صفر برنده شد با 3 دفاع بازی کرد. علی علیپور در این بازی و در دقیقه 75 بازی می توانست در یک موقعیت خوب برای تیمش گلزنی کند که در لحظه آخر توپ او توسط مدافع تیم حریف برگشت داده شد. 

 

با وجود شکست ماریتیمو در این بازی به نظر می رسد علی علیپور بار دیگر و بعد از رفع مصدومیت نظر مندس را به خود جلب کرده و در هفته های آتی بار دیگر در ترکیب ثابت تیم این تیم پرتغالی به میدان خواهد رفت. او پیش از این و در هفته دهم بازی ها ودر دیدار با بلننسس یکی از یاده بازیکن اصلی مندس بود و بعد از بازی سرمربی تیم ماریتیمو درباره او گفت با حضور علی علیپور ما در بازپس گیری توپ و حملات ناگهانی بهتر عمل می کنیم.

دیدگاه‌ها