کد خبر : 1733441 | 06 بهمن 1399 ساعت 09:17 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

چراغ سبز به رحمان رضایی؛ او می ماند

با وجود مصوبه اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن که تحقق آن در هفته های پایانی غیر ممکن است رحمان رضایی به حضور خود در کادر فنی تیم ذوب آهن ادامه خواهد داد.

چراغ سبز به رحمان رضایی؛ او می ماند 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که در بازی گذشته در برابر نفت مسجد سلیمان با اشتباه بد کمک داور بازی از رسیدن به کسب سه امتیاز مسابقه محروم شد از سوی اعضای هیات مدیره موظف شده بود در 5 بازی پایانی 11 امتیاز کسب کند اما در بازی با سایپا در دقایق پایانی بازنده شد و در دیدار با نفت مسجد سلیمان هم یک امتیاز به دست آورد. در چنین شرایطی اگر سه بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد 10 امتیاز کسب خواهد کرد؛ یک امتیاز کمتر از آن چیزی که اعضای هیات مدیره خواسته بودند. 

 

رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است و هر باشگاهی سیاست خاص خود را دارد. یکی مثل مس رفسنجان از سرمربی اش حمایت می کند آنهم در روزهای بحرانی و نتیجه این می شود که مس به تیم قابل احترامی در لیگ برتر تبدیل شده است و یکی هم تصمیم می گیرد که مربی اش را برکنار کند مثل ماشین سازی و نساجی؛ اما نکته مورد اعتراض رحمان رضایی اعلام مصوبه اعضای هیات مدیره باشگاه در رسانه ها بوده که موجب شد تا او و تیمش فشار روحی و روانی خاصی را تحمل کنند در حالی که به باور او اعضای هیات مدیره می بایست از او اعلام حمایت می کردند اما هر جایی که به این نتیجه می رسیدند دیگر قادر به تغییر در روند حرکتی تیم ذوب آهن نیست رای به برکناری او می دادند. این اتفاق البته در نساجی هم رخ داد. بارها و بارها مدیران این تیم در مصاحبه های خود از وحید فاضلی حمایت کردند اما در جایی که دیدند روند تیم قابل تغییر نیست دست به تغییر در کادر فنی زدند و در نهایت مجید جلالی جانشین وحید فاضلی شد. 

 

رحمان رضایی در بازی با نساجی سرمربی ذوب آهن است؛ مصوبه اعضای هیات مدیره اعلام شده و قابل پاک شدن نیست اما او و تیمش می توانند در بازی های باقی مانده شرایط را به سود خود تغییر دهند و با برد در برابر حریفان در کنار هم بمانند.

دیدگاه‌ها