کد خبر : 1733451 | 06 بهمن 1399 ساعت 10:18 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

سردار در اردوی زمستانی؛ آزمون می‌ماند

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تیم زنیت در امارات بسر می برد و در بازی دوستانه این تیم در برابر شاختار بلاروس به میدان رفت.

سردار در اردوی زمستانی؛ آزمون می‌ماند 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی دوستانه زنیت با دو گل به برتری رسید و طبیعی است همواره سردار آزمون یکی از گلزنان بازی زنیت باشد. او در این دیدار زننده گل دوم تیمش بود. اما حضور سردار آزمون در اردوی زمستانی تیم زنیت نشان می دهد بر خلاف اخباری که همیشه وجود داشته سردار آزمون برنامه ای برای جدایی از زنیت ندارد و در نیم فصل دوم هم در لیگ برتر روسیه و برای زنیت بازی خواهد کرد. 

 

سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد. با توجه به روابط نزدیک سردار آزمون و باشگاه زنیت این قرارداد قابل تمدید است و از سویی زنیت اگر قصد فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را داشته باشد می تواند ابتدای فصل آتی این کار را انجام دهد به این خاطر که یک فصل دیگر با سردار آزمون قرارداد دارد. 

 

سردار آزمون در فصول اخیر یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر روسیه بوده؛ او در فصل جاری هم شانس زیادی دارد که به همراه تیمش قهرمان لیگ برتر و بار دیگر آقای گلی اش را در این لیگ جشن بگیرد. زنیت با گذشت 19 بازی و 41 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه بشمار می رود و سردار آزمون هم با 11 گل در حال حاضر بهترین گلزن این مسابقات است.

دیدگاه‌ها