کد خبر : 1733458 | 06 بهمن 1399 ساعت 10:52 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

کلاف سردرگم میلیچ و استقلال؛ سه‌شنبه سرنوشت ‎ساز

به نظر می رسد وضعیت میلیچ و استقلال تا فردا به طور قطعی مشخص شود.

کلاف سردرگم میلیچ و استقلال؛ سه‌شنبه سرنوشت ‎ساز

به گزارش "ورزش سه"، هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال بعد از مسابقه دربی پایتخت بدون آنکه هماهنگی با باشگاه و کادرفنی داشته باشد، به طور ناگهانی ایران را ترک کرد و حالا حاضر نیست به تهران برگردد.


میلیچ در این خصوص خواسته هایی دارد که باشگاه فعلا در تحقق آنها ناکام مانده است. این بازیکن کروات در اقدامی عجیب و در حالی که با استقلال قرارداد داشته ایران را ترک کرده و حالا هم برای برگشتن به تهران و حضور در تمرینات شروطی را تعیین کرده که در نوع خود قابل توجه است.


اگرچه باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات میلیچ کوتاهی کرده و نتوانسته طبق قرارداد او به ستاره کروات پول بدهد، اما میلیچ هم در شرایط کنونی به نظر می رسد می خواهد بیشترین استفاده از این موضوع ببرد و به همین شرط تمدید قراردادش را مطرح کرده است.


میلیچ در مذاکراتی که با استقلالی ها داشته، خواهان تمدید قراردادش برای سال آینده شده وحتی به استقلالی ها اعلام کرده در صورتی به ایران برمی گردد و حتی برای پرداخت مطالباتش تخفیف می دهد که قراردادش برای سال بعد هم در مقطع زمانی  کنونی تمدید شود. مساله ای که استقلالی ها فعلا زیر بار آن نمی روند.

 


مدیران استقلال که با مشکلات مالی زیادی دست وپنجه نرم می کنند خواهان آن هستند تا از میلیچ تخفیف مالی بگیرند و در اسرع وقت بخشی از مطالبات کنونی اش را پرداخت کنند و بعد از آن در پایان فصل برای تمدید با میلیچ اقدام کنند اما این بازیکن زیر بار نمی رود و خواهان آن است که همین الان قراردادش تمدید شود.


گفته می شود میلیچ تا روز سه شنبه برای تمدید قراردادش به استقلالی ها فرصت داده و اعلام کرده اگر خواسته اش محقق نشود، با توجه به بندی که در قرارداد او برای پرداخت مطالبات وجود دارد، رسما آن را فسخ می کند. اتفاقی که می تواند شکایت به فیفا و مسائل بعدی را در پی داشته باشد.


حال باید منتظر و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون میلیچ و استقلال رخ خواهد داد. شاید فردا(سه شنبه) روز سرنوشت ساز دوطرف در این خصوص باشد.

دیدگاه‌ها