کد خبر : 1733463 | 06 بهمن 1399 ساعت 11:02 | 35.8K بازدید | 5 دیدگاه

تب و تاب رشید برای گلزنی استقلال(عکس)

دروازه بان استقلال مقابل سایپا روز پرکاری نداشت ولی با این وجود تیم او شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری یکی از خریدهای خوب استقلال و لیگ بیستم بود. او در دیدار مقابل ماشین سازی، شهرخودرو، ذوب آهن، گل گهر و شهرخودرو عملکرد بسیار خوبی را از خودش نشان داد و جزو بهترین های میدان بود.


با این وجود، مظاهری در سه دیدار گذشته استقلال نتوانست به روند کلین شیت هایش ادامه دهد و دروازه اش را باز شده دیده است. او در 7 دیدار ابتدایی که برای آبی پوشان درون قفس توری این تیم حضور داشت، در 5 بازی کلین شیت کرد اما با برگزاری شهرآورد تهران، روند خوب مظاهری متوقف شد.


او با اینکه سیوهای زیادی را در شهرآورد تهران به ثبت رساند اما 2 گل از پرسپولیس دریافت کرد که روی این گل ها تقصیری نداشت. مظاهری در دیدار بعدی مقابل تراکتور نیز در مصافی تک به تک مغلوب محمد عباس زاده شد ولی در دقایق پایانی موقعیت بسیار خوبی را از این بازیکن گرفت تا اختلاف استقلال و تبریزی ها کمتر نشود.

 


سنگربان آبی پوشان در دیدار شب گذشته مقابل سایپا با اینکه دروازه اش خیلی تهدید نشد، اما روی شوتی که مالکی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه اش زد، تک گل بازی را دریافت کرد و این بازی با همان یک گل به سود خودروسازان به پایان رسید.


با این وجود، عملکرد بسیار خوب مظاهری در دیدارهای گذشته هرگز باعث نشده است که هواداران استقلال بابت این پست نگرانی داشته باشند و تاکنون در لیگ بیستم، مظاهری جزو آن دسته از بازیکنان استقلال که نه تنها مورد انتقاد قرار نگرفته بلکه آبی ها بابت حضور او درون دروازه، خیالشان راحت باشد.


باید دید رشید مظاهری که انگیزه های زیادی برای تبدیل شدن به سنگربان شماره یک تیم ملی دارد، چه زمانی موفق به ادامه روند خوب کلین شیت هایش می شود. استقلال در هفته بعد باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود که دیدار سختی برای تیم فکری محسوب می شود.

دیدگاه‌ها