کد خبر : 1733493 | 06 بهمن 1399 ساعت 12:50 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم دیگر

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یووه به دنبال یافتن مهاجمی جدید است اما گزینه های زیادی را پیش رو ندارد.

یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم دیگر

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که یوونتوس به شدت به دنبال اضافه کردن یک مهاجم دیگر به خط حمله خود در همین پنجره نقل و انتقالاتی است. طبق گزارش کالچومرکاتو، در هفته های اخیر شایعاتی مبنی مذاکره یووه با چندین مهاجم به گوش رسیده است.

ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، اخیرا به میلان پیوسته و یووه تابستان گذشته در آستانه امضای قرارداد با ادین ژکو و آرکادیوش میلیک بود. میلیک این ماه از ناپولی به مارسی رفت. آینده ژکو اما در رم همچنان مبهم است و این موضوع می تواند دوباره راه رفتن این بازیکن را به یووه باز کند.

یوونتوس با جیانلوکا اسکاماکا نیز در ارتباط بوده اما یووه نتوانسته با ساسولو در مورد این بازیکن جوان ایتالیایی که فعلا به طور قرضی در جنوا بازی می کند، به توافق برسد.

نام الدور شومورودوف نیز به عنوان هدف احتمالی یوونتوس ذکر شده، اما این گزارش تایید کرده که مدیر تیم جنوا قصد فروش این بازیکن ازبکستانی را ندارد.

اولیور ژیرو، مهاجم چلسی، از دیگر بازیکنانی است که نامش در سالهای اخیر در ارتباط با پیوستن به سری آ مطرح شده است. با توجه به نزدیک بودن مسابقات یورو 2020 این مهاجم فرانسوی به دنبال تیمی می گردد که بتواند به طور مداوم در ترکیب اش به میدان برود.

 

1565802

 

چلسی اما با توجه به مشکلات تیمو ورنر در اولین فصل خود در لیگ برتر، ژیرو را بازیکنی کلیدی در استمفوردبریج می داند. شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت فابیو کواگلیارلا، بازیکن باتجربه سمپدوریا، به استادیوم آلیانز به گوش می رسد.

یوونتوس تابستان گذشته با آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید قرارداد بست و از همان ابتدا این مهاجم اسپانیایی نشان داد که سرمایه ویژه ای در تیم پیرلو خواهد بود،

اما بیانکونری امید دارد که بتواند مهاجم دیگری را نیز، با توجه به برنامه فشرده بازی های این تیم، به ترکیب یووه اضافه کند. فقط هنوز مطمئن نیست که کجا باید به دنبالا مهاجم مورد نظرش بگردد!

دیدگاه‌ها