کد خبر : 1733505 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:03 | 36.5K بازدید | 4 دیدگاه

نظری: نمی‌گذاریم بازیکنی قراردادش را فسخ کند

واکنش استقلال به بند جنجالی قرارداد بازیکنان

سخنگوی باشگاه استقلال نسبت به وجود یک بند جنجالی در قرارداد بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به بند جنجالی قرارداد بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شائبه‌ها پیرامون جدایی برخی نفرات از جمع استقلالی ها بیشتر شده است. در این باره گفته می‌شود که در قرارداد اکثر بازیکنان استقلال بندی وجود دارد که اگر تا نیم فصل 50 درصد مطالبات خود را دریافت نکنند،‌می‌توانند به صورت یکطرفه فسخ کنند و جدا شوند.


این مساله نگرانی هایی را برای هواداران ایجاد کرده؛ از آنجایی که بازیکنان استقلال مقدار زیادی از مبالغ قراردادهایشان را دریافت نکردند، حالااین دغدغه وجود دارد که آنها بتوانند به راحتی تیم شان ترک کنند.


حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال امروز وقتی با سوالی در این خصوص مواجه شد، عنوان کرد: «درباره حق فسخ، ممکن است شرایط هر بازیکنی با بازیکن دیگر متفاوت باشد. ما تیپ‌های قراردادی متفاوتی داریم و نمی‌توان گفت شرایط برای همه یکسان است، اما ما به این توجه نمی‌کنیم که شرایط را طوری ایجاد کنیم که بازیکنی بخواهد فسخ کند.»


وی افزود: «همه تلاش ما این بود که بتوانیم بین دو فصل ترکیب تیم را حفظ کرده و تا حد قابل توجهی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. مطمئناً تمام تلاش‌مان این است در نیم‌فصل همین مسیر را ادامه داده و بازیکنان را حفظ کنیم.»

دیدگاه‌ها