کد خبر : 1733511 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:28 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب آلومینیوم برابر پرسپولیس مشخص شد

رسول خطیبی ترکیب اصلی تیمش برای جدال حساس مقابل پرسپولیس را مشخص کرد.

ترکیب آلومینیوم برابر پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر امروز در استادیوم خانگی خود میزبانی پرسپولیس را برعهده دارد.

 

رسول خطیبی که توانسته در فصل گذشته بعد از سال‌ها به حسرت اراکی‌ها برای صعود به لیگ برتر خاتمه دهد، اکنون تیمش را مهیای این دیدار حساس مقابل پرسپولیس کرده است و امیدوار است شاگردانش برابر تیم یحیی گل محمدی به نتیجه مطلوبی دست یافته و در جدول رده بندی شرایط را به سود خود کنند.

 

سرمربی آلومینیوم برای این دیدار ترکیب تیمش را با حضور این نفرات در زمین قرار داده است:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی و حامد پاکدل

 

 

* پورحمیدی که در این فصل از استقلال به آلومینیوم پیوسته، بعد از اینکه نتوانست برابر تیمش سابق خود عملکرد موفقی برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش داشته باشد، اینبار امیدوار به کلین شیت برابر خط هجومی آماده این روزهای پرسپولیس است.

* محسن ربیع خواه که در این فصل با جدایی از پرسپولیس راهی آلومینیوم اراک شده، به دلیل مصدومیت این تقابل ویژه را از دست داده است.

 

*اسماعیل شریفات که یکی از گل‌های ویژه و خاص دربی را در زمان حضور در استقلال به نام خود کرده، اکنون با پیراهن آلومینیوم برابر این حریف قرار گرفته و باید دید قادر به نمایش موفق خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها