کد خبر : 1733526 | 06 بهمن 1399 ساعت 15:55 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

کومان یک پیروزی تا رکورد بارسلونای لوئیس انریکه

بارسلونا روز گذشته به یک برد شیرین دور از خانه دست پیدا کرد و حالا به یک پیروزی خارج از نوکمپ دیگر نیاز دارد تا با رکورد شش سال پیش خود برابری کند.

کومان یک پیروزی تا رکورد بارسلونای لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با رونالد کومان حداقل در لالیگا به روند باثباتی رسیده است. این تیم شب گذشته در زمین الچه با دو گل برنده شد که چهارمین برد متوالی اش بود. در واقع بارسا سال 2021 در لالیگا فقط پیروز شده و این سه امتیازها کمک کرده اند تا همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

تا به اینجا تنها شکست بارسا در سال 2021 میلادی برابر بیلبائو در فینال سوپرکاپ اسپانیا بوده است.

 

 

1565876

 

 

بارسلونا در ماه ژانویه و در تمام رقابت ها تاکنون 7 بازی متوالی خارج از خانه انجام داده و بازی پیش رو برابر رایووایکانو در یک هشتم نهایی نیز در زمین حریف خواهد بود که اتفاقی بی سابقه در فوتبال محسوب می شود.

بارسا لالیگا را خوب شروع نکرد و در بازی های زیادی امتیاز از دست داد. آبی اناری ها تاکنون به رئال، اتلتیکو، کادیز و ختافه باخته اند ولی با شروع سال 2021 توانستند بر اوئسکا، بیلبائو، گرانادا و الچه پیروز شوند. پیش از این بارسا توانسته بود در 22 دسامبر 2020 وایادولید را نیز در یک بازی خارج از خانه شکست دهد تا پس از شش سال به 5 برد متوالی دور از خانه در لالیگا دست پیدا کند.

 

 

1565667

 

 

فصل 16-2015 با حضور لوئیس انریکه روی نیمکت، بارسا در زمین مالاگا، لوانته، خیخون، لاس پالماس، رایو وایکانو و ایبار در شش بازی متوالی برنده شد و تیم کومان این فرصت را دارد تا امسال به این رکورد دست یابد. بازی بعدی دور از خانه بارسا برابر رئال بتیس خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها