کد خبر : 1733557 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پپ تایید کرد؛ جدایی قطعی مدافع منچسترسیتی

پپ گواردیولا یک بار دیگر تایید کرد که اریک گارسیا از سیتی جدا می شود و به بارسا بر می گردد.

 پپ تایید کرد؛ جدایی قطعی مدافع منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا در سال 2017 کاتالونیا را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. این مدافع اسپانیایی طی ماه‌های گذشته به هدف اصلی باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تبدیل شده و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که بلوگرانا قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به نوکمپ بیاورد.

 

 

1563305


 

از طرف دیگر قرارداد گارسیا با منچسترسیتی تنها تا  پایان فصل جاری اعتبار دارد و مشخص شده که خود این بازیکن نیز هیچ علاقه ای به ماندن در جمع سیتیزن ها ندارد و به نوعی خواهان حضور در بارسلوناست؛ موضوعی که چندی پیش به تایید سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا نیز رسیده بود.

 پپ پس از پیروزی سیتی بر چلتنهام در جام حذفی یک بار دیگر تایید کرد که گارسیا تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد و جدایی اش قطعی خواهد بود.

 

 

1565855

 

 

سرمربی اسپانیایی گفت:« به اندازه کافی مطمئنم که گارسیا در پایان فصل ما را ترک خواهد کرد. او نمی خواهد تمدید کند و pتی ممکن است در فاصله باقیمانده تا بسته شدن پنجره زمستانی(شش روز دیگر)، جدایی اش قطعی شود. اریک می خواهد به بارسا برگردد و اینکه در نهایت زمستان برود یا تابستان، به مذاکرات دو باشگاه بستگی دارد. الان چیز بیشتری نمی دانم و باید منتظر بمانیم.»

 

دیدگاه‌ها