کد خبر : 1733619 | 06 بهمن 1399 ساعت 20:08 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

شکست پرسپولیس مقابل مسافری از هند

امید سینگ روز بسیار خوبی را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشت و پایه گذار هر دو گل تیمش بود.

شکست پرسپولیس مقابل مسافری از هند

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک شگفتی ساز هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بود. در حالیکه کمتر کسی از آنها انتظار داشت مقابل پرسپولیس به برتری دست پیدا کنند اما با ارائه یک بازی خوب موفق به شکست قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر شدند.


در این بازی، امید سینگ مرد اول میدان بود. بازیکنی که اصالتی هندی دارد، در این دیدار سازنده هر دو گل آلومینیوم بود و با درخششی که در میدان داشت، پایه گذار نخستین شکست سرخپوشان در رقابت های لیگ برتر شد.


دو ارسال بسیار خوب او برای شاهین توکلی مدافع پیش تاخته اراکی ها و حامد پاکدل، باعث شد آنها با دو ضربه سر زیبا دروازه حامد لک را باز کرده و با کسب سه امتیاز حساس این دیدار، آلومینیوم را هم امتیاز با پرسپولیس، به رده یازدهم جدول رده بندی برسانند.


سینگ علاوه بر دو پاس گلی که در این دیدار داد، 3 پاس کلیدی دیگر نیز برای هم تیمی هایش مهیا کرد اما آنها قدر موقعیت های ایجاد شده را ندانستند تا سینگ در این بازی نتواند در ثبت پاس گل، هت تریک کند.


علاوه بر اینکه سینگ 4 بار روی دروازه پرسپولیس سانتر کرد و 72 درصد پاس هایش نیز سالم بود، او در کارهای دفاعی نیز موفق عمل کرد. بازیکن ایرانی – هندی آلومینیوم در این مسابقه 6 عملکرد دفاعی موفق از خودش به ثبت رساند تا روز بسیار خوبی را مقابل شاگردان یحیی گل محمدی بگذراند.

 

دیدگاه‌ها