کد خبر : 1733675 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:08 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

کریمی: روی جام جهانی باشگاه‌ها تمرکز می کنیم

علی کریمی هافبک ایرانی الدحیل از پیروزی پرگل تیمش مقابل الاهلی ابراز خوشحالی کرد.

کریمی: روی جام جهانی باشگاه‌ها تمرکز می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل شب گذشته در رقابت های جام امیر کاپ قطر، موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر از سد الاهلی عبور کند. در این دیدار، علی کریمی و امید ابراهیمی بازیکنان ایرانی دو تیم، 90 دقیقه در ترکیب دو تیم حضور داشتند.


کریمی که در نقل و انتقالات زمستانی از تیم القطر راهی الدحیل شد، در دیدار شب گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به نظر می رسد صبری لموشی سرمربی الدحیل حساب ویژه ای روی این هافبک خلاق و ایرانی تیمش باز کرده است.


اما علی کریمی پس از این پیروزی بزرگ مقابل الاهلی، ضمن خوشحالی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ، اعلام کرد که آنها تمام تمرکزشان را بر روی رقابت های جام جهانی باشگاه‌ها خواهند گذاشت. 

 

1566103


کریمی پس از پایان مسابقه در مصاحبه ای گفت: "ما از همان دقایق ابتدایی بازی موفق شدیم مسابقه را کنترل کنیم که به ما قدرت و توانایی ایجاد موقعیت در مناطق دفاعی الاهلی را می داد و همه اینها به دلیل درخشش هم تیمی های من و ارائه عملکرد آنها درون زمین انجام شد.


کریمی در ادامه گفت: من به هم تیمی هایم بابت این پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی تبریک می گویم و اکنون تمرکز ما روی قهرمانی جام جهانی باشگاه ها و رویارویی مهم مقابل تیم الاهلی مصر خواهد بود. 


او در پایان گفت: جام جهانی باشگاه‌ها یک رقابت مهم و بزرگ و افتخاری برای هر بازیکنی است. امیدوارم که عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و نماینده خوبی برای قطر و قاره آسیا باشیم. ما به بهترین نحو خود را آماده این دیدار حساس خواهیم کرد. می‌خواهیم با پیروزی برابر الاهلی به دور بعد راه پیدا کنیم.

 

1566104

 

1566105

دیدگاه‌ها