کد خبر : 1733709 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:53 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحت و مغموم؛ مثل پژمان نوری (عکس)

شکست دو بر یک ملوان در برابر شهرداری آستارا بد جوری موجب ناراحتی پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان شده است. البته باید حق را به او داد.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در بدترین زمان ممکن شکست خورد به این خاطر که در صورت پیروزی می توانست جز مدعیان صعود شود؛ این شکست موجب شد تا ملوان 16 امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول قرار بگیرد. اگر چه جبران اختلاف 5 امتیازی با صدرنشین برای ملوان با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها امری غیر ممکن نیست اما ناراحتی بعد از شکست را نمی توان پنهان کرد. 

 

پژمان نوری در ماه های اخیر تلاش زیادی کرده تا تیم ملوان را به روزهای خوبش برگرداند و به نظر می رسد این شکست موجب به جا ماندن خستگی همه کارهای ماه های اخیر به روی تنش شده است. البته مازیار زارع – سرمربی تیم بعد از بازی و در مصاحبه ای که داشت مسئولیت این شکست را بر گردن گرفت و قول داد در هفته های آتی دوباره از ملوان یک تیم مدعی بسازد. 

 

1566096

 

بله فوتبال ادامه دارد؛ پژمان نوری این شکست را فراموش خواهد کرد. او پرونده بازی با شهرداری آستارا را خواهد بست چون در یک چشم بهم زدن هفته دوازدهم لیگ یک از راه خواهد رسید و آنوقت ملوان فرصت خواهد داشت با یک برد خاطره این شکست تلخ را از ذهن پاک کند.

 

1566095

دیدگاه‌ها