کد خبر : 1733768 | 07 بهمن 1399 ساعت 15:35 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان از تلاش‌های اکبر محمدی تشکر کردند

نشست صمیمانه مدیرعامل با اعضای تیم پیکان(عکس)

مدیرعامل باشگاه پیکان امروز در جلسه‌ای با اعضای تیم فوتبال این باشگاه دیدار صمیمانه‌ای داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پیکان، اکبر محمدی مدیرعامل پیکان ظهر امروز در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه حضور یافت و با آنها درباره مسائل مختلف به گفت و گو پرداخت.


این جلسه به درخواست مدیرعامل پیکان بعد از دو شکست متوالی تیم فوتبال این باشگاه برگزار شد. دکتر اکبر محمدی در این نشست از بازیکنان خواست بدون توجه به اتفاقات رخ داده در دو بازی گذشته نگاه شان به آینده باشد و تمام توانشان را به کار بگیرند تا مقابل فولاد خوزستان نتیجه مطلوبی را به دست آورند.


مدیرعامل پیکان همچنین به کادرفنی، کادر پزشکی و اجرایی و بازیکنان وعده داد که همچون گذشته در بحث پرداختی تیم و پاداش پیروزی‌ها و مسائل پشتیبانی از هیچ تلاشی دریغ نکند و اجازه ندهد دغدغه‌ای غیر از مسائل فنی بر تیم حاکم باشد.


علی‌اصغر مدیرروستا مدیر تیم فوتبال پیکان هم در این نشست صمیمانه دقایقی به صحبت پرداخت و از حسن توجه مدیرعامل باشگاه تشکر به عمل آورد.

 

1566231

 

1566233

 

1566232


همچنین فرزاد حاتمی مهاجم باتجربه خودروسازان نیز به نمایندگی از بازیکنان از تلاش های اکبر محمدی تشکر به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد در بازی های آینده پاسخ اعتماد مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو و مدیریت باشگاه پیکان را بدهند.


گفتنی است؛ بعد از این جلسه محمدی به محل تمرین پیکان رفت و دقایقی با مهدی تارتار سرمربی پیکان به گفت و گو پرداخت.

دیدگاه‌ها