کد خبر : 1733931 | 08 بهمن 1399 ساعت 13:00 | 78.2K بازدید | 3 دیدگاه

خط حمله دحیل ترسناک است 

تقابل استقلال با حمله‌وران زهردار (عکس)

مدافعین استقلال باید از اکنون خود را برای تقابل با مهاجمین فوق العاده خطرناک الدحیل آماده کنند.

تقابل استقلال با حمله‌وران زهردار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 انجام شد و استقلال همچون سالهای گذشته در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و شاگردان فکری برای صعود به مرحله بعد، کار بسیار سختی را مقابل تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق خواهند داشت.


شاید جدی ترین رقیب استقلال و مدعی اصلی صعود از این گروه، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر باشد. الدحیل که خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی باشگاه ها آماده می کند، به تازگی بازیکنان بسیار خطرناک و زهرداری را به خدمت گرفته است.


مایکل اولونگا مهاجم 26 ساله و کنیایی الدحیل، خرید جدید قطری ها از کاشیوا ریسول ژاپن است. اولونگا چند شب پیش و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های امیر کاپ قطر، برای الدحیل دومین بازیش را انجام داد و موفق به هت تریک مقابل تیم امید ابراهیمی شد. 

 

1566470


این مهاجم زهردار فصل گذشته 35 بار برای کاشیوا ریسول به میدان رفت و 29 بار موفق به گلزنی شد و 4 پاس گل نیز داد. اولونگا در حالی عنوان بهترین گلزن جی لیگ در فصل گذشته را تصاحب کرد که نفر دوم 10 گل کمتر از او به ثمر رسانده بود.


دودو وینگر برزیلی الدحیل دیگر بازیکن خطرناک این تیم قطری است. او که تابستان گذشته از پالمیراس به الدحیل پیوست، نیز در پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل الاهلی یک گل به ثمر رساند و در 15 دیداری که امسال برای الدحیل به میدان رفته، 8 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز داده است. دودو 193 بار برای پالمیراس به میدان رفت و 46 گل به ثمر رساند و 63 پاس گل نیز داد.

 

1566469


اولونگا آقای گل فصل گذشته جی لیگ ژاپن، خرید چند هفته پیش الدحیل است. او همین چند شب پیش مقابل تیم امید ابراهیمی هت تریک کرد و توپ بازی را به خانه برد. استقلال باید به فکر چاره ای برای مهار او باشد.


از دیگر بازیکنان خطرناک الدحیل می توان به ادمیلسون، المعز علی و مونتاری اشاره کرد. ادمیلسون با 10 گل بهترین گلزن آنها در لیگ ستارگان است. او در بازی با الوکره به تنهایی 4 بار دروازه رقیب را باز کرد. الدحیل همچنین علی کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال را در اختیار دارد که آشنایی کاملی از تیم سابقش دارد.


به هر حال در فاصله بیش از 2 ماه تا شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلالی ها خوب می دانند با تیم قدرتمندی دیدار خواهند کرد که عناصر تهاجمی بسیار خطرناکی در اختیار دارد. محمود فکری باید از اکنون به فکر مقابله با این خط حمله وحشتناک الدحیل باشد و اگر وضعیت خط دفاعی آبی پوشان در ادامه به این صورت باشد، آنها قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها