کد خبر : 1733959 | 08 بهمن 1399 ساعت 14:38 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

اوج گیری منچستر، ضد حال بزرگ به ایجنت پوگباست

ریو فردیناند معتقد است مینو رایولا بیشترین ضربه را از اوجگیری منچستریونایتد خورده است.

اوج گیری منچستر، ضد حال بزرگ به ایجنت پوگباست

به گزارش "ورزش سه"، آینده پل پوگبا در منچستریونایتد در چند سال گذشته موضوع حدس و گمان های بسیاری بوده است. ستاره فرانسوی منچستریونایتد مشکلاتی در ثبات عملکرد داشت و با چندین مصدومیت نیز در این مدت دست و پنجه نرم کرده است.

پوگبا پیشتر با گفتن اینکه "از کودکی آرزو داشته در رئال مادرید بازی کند"، آتش شایعات را تندتر کرد، اما با این وجود اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، همواره به او اطمینان داشته است.

 

 

1565495

 

 

پوگبا در این فصل توانسته با برگشتن به آمادگی و نمایشی عالی در صدرنشینی یونایتد نقش پررنگی داشته باشد و پاسخ بسیاری از انتقادات را بدهد. قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد در سال 2022 به پایان خواهد رسید اما پیشتر مینو رایولا مدیر برنامه های او گفته بود که تابستان 2021 او را به تیمی دیگر خواهد برد چرا که یونایتد تیمی با فاصله زیاد از گذشته درخشانش است و نمی تواند دیگر مکانی مناسب برای ستاره فرانسوی باشد.

 

 

1411465

 

 

ریو فردیناند اسطوره شیاطین سرخ این روزها که تیم محبوبش اوج گرفته و با درخشش پوگبا تبدیل به مدعی جدی قهرمانی شده، فرصت را برای کنایه زدن به رایولا غنیمت شمرد و به اسکای اسپورتس گفت:« اطمینان دارم که رایولا از نتایج اخیر یونایتد خوشحال نیست و درخشش پوگبا نیز بر ضد خواسته های اوست. پوگبا وقتی بهترین فوتبالش را بازی می کند و یونایتد هم پیروز می شود، یک فرد خوشحال است و معتقدم الان یونایتد برای پوگبا بهترین تیم ممکن است.

در شرایط فعلی و به خصوص اگر یونایتد قهرمان لیگ شود، کار رایولا برای جدا کردن پوگبا از یونایتد بسیار دشوار خواهد بود. رایولا اصلا انتظار نداشت یونایتد به یکباره اوج بگیرد.»

 

دیدگاه‌ها