کد خبر : 1733968 | 08 بهمن 1399 ساعت 16:12 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین اودگارد:

این یک رویاست؛ با پیغام سبایوس به آرسنال آمدم

ستاره نروژی رئال انتقال قرضی به آرسنال و تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را رویایی می داند.

این یک رویاست؛ با پیغام سبایوس به آرسنال آمدم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی خواهد کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده است.

اودگارد از نیمکت نشینی های زیاد در رئال گلایه داشت و وعده های زین الدین زیدان به او محقق نشد تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد. او تنها نیروی تقویتی رئال در تابستان بود ولی نتوانست در ایده های زیدان جای بگیرد.

 

 

1566547

 

 

اودگارد پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال گفت که پیغام دنی سبایوس دیگر بازیکن قرضی رئال در آرسنال، روی تصمیم نهایی اش تاثیرگذار بود:« سبایوس برایم پیغامی فرستاد و در آن، از آرسنال، فضای باشگاه، مربی و بازیکنان، چیزی جز تعریف و تمجید نگفته بود. این پیغام در تصمیم نهایی من تاثیرگذار بود. او دوست داشت من به آرسنال بیایم و برای من هم مهم بود که در یک باشگاه جدید، یک دوست آشنا داشته بشم. چند روز پر تنش را داشتم ولی پس از مشورت های زیاد، تصمیم گرفتم به آرسنال ملحق شوم. وقتی فرصت را مناسب دیدم، تردید نکردم و حالا هیجان زده ام.»

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال:« البته که با او پیشتر صحبت کرده بودم. از نظر من آرتتا مربی بزرگی است و از ایده هایش خوشم آمد. دیدگاه من و آرتتا به فوتبال مشابه است و تضمین داد که برنامه های روشنی برای تیم دارد و اینکه در آرسنال، همه چیز برایم خوب پیش خواهد رفت. از سبک بازی این تیم نیز همیشه خوشم آمده است.»

 

 

1524482

 

 

بازی در لیگ برتر:« در نروژ همه عاشق لیگ برتر انگلیس هستند و از کودکی بازی های انگلیس را تعقیب می کردیم. برای من بزرگترین و بهترین لیگ دنیاست و رویایم بازی در این لیگ بود. این رویایی بود که محقق شد.»

 

دیدگاه‌ها