کد خبر : 1733997 | 08 بهمن 1399 ساعت 18:43 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضورم از کسی اجازه نگرفتم؛

حضور غیرمنتظره سعید آذری در تمرین ذوب آهن!

سعید آذری که در ابتدای لیگ نوزدهم با ناراحتی از جمع سبزپوشان آسیایی جدا شده بود، امروز و پس از مدت‌ها بار دیگر در زمین ورزشگاه ملت محل تمرین ذوب آهنی ها دیده شد.

حضور غیرمنتظره سعید آذری در تمرین ذوب آهن!

به گزارش "ورزش سه"، برکناری از سمت مدیرعاملی چیزی نبود که سعید آذری در باشگاه ذوب آهن که عمکرد بسیار خوبی در آن ثبت کرده بود، انتظار داشته باشد؛ اما درنهایت پس از اختلافی که میان او و اعضای هیئت مدیره باشگاه به وجود آمد، مدیریت کارخانه و اعضای هیئت مدیره پیروز شدند و سعید آذری بار و بندیل‌ش را بست و رفت.


البته او خیلی زود و در هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولادخوزستان کارش را آغاز کرد؛ جایی که موفق شد چند ماه بعدتر همراه با جواد نکونام در آخرین هفته با پیروزی مقابل تراکتور از سپاهان سبقت بگیرد و جشن کسب سهمیه آسیایی بگیرد.


در سوی دیگر اما ذوب آهن که به شکل عجیبی اداره می‌شد، تا آخرین روز برای نیفتادن جنگید و در پنجره تابستانی نیز بسیاری از بازیکنان کلیدی این تیم جدا و راهی تیم های مدعی شدند. در ادامه و در لیگ بیستم هم روزهای تلخ باشگاه ذوب آهن پس از سعید آذری همچنان ادامه دارد و آنها با کسب 8 امتیاز از 12 مسابقه، بدون اینکه بردی را تجربه کرده باشند، در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.


سعید آذری که جدایی خوشایندی از باشگاه محبوبش نداشت، امروز برای دقایقی در زمین ورزشگاه ملت دیده شد. جایی که بازیکنان تیم زیر نظر کادر فنی آخرین تمرین پیش از مصاف با نساجی مازندران را پشت سر می گذاشتند.


آذری در گفتگویی با ما در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه ملت و تمرین ذوب آهن، توضیح داد:« من سر تمرین نرفتم و برای دیدن حاج آقا توصیفیان یکی از بنیانگذاران و بزرگان باشگاه ذوب آهن و بزرگان به ورزشگاه ملت رفته بودم. ضمن اینکه من کارمند باشگاه ذوب آهن هستم و 28 سال سابقه دارم. برای این کار از کسی اجازه نمی گیرم و منظور خاصی هم نداشتم.»


او سپس به گفتگویی که با رحمان رضایی و برخی از بازیکنان تیم داشت، اشاره کرد و افزود:« در مسیر رحمان رضایی و چند بازیکن تیم را دیدم و با آنها خوش و بش کردم. این حضور نکته خاصی ندارد و هر وقت به اصفهان می روم، به آقای توصیفیان سر می زنم.»

دیدگاه‌ها