کد خبر : 1734001 | 08 بهمن 1399 ساعت 19:03 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

بشتایم: پرسپولیس تمام شد، به فکر تراکتور هستیم

مربی آلومینیوم تاکید کرد دیگر به دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند و برای موفقیت در بازی با تراکتور برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بشتایم: پرسپولیس تمام شد، به فکر تراکتور هستیم

Fه گزارش "ورزش سه"، بهزاد بشتایم درباره برتری آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به روحیه بازگشت و انگیزه بالای بازیکنان آلومینیوم که حُسن خوبی برای یک تیم فوتبال است و همچنین شناختی که از پرسپولیس داشتیم، خیلی زود به بازی برگشتم و توانستیم نتیجه بگیریم.

 

او ادامه داد: آلومینیوم بازیکنان بزرگی دارد که از نظر فنی و شخصیتی در سطح بالایی هستند و روز به روز پیشرفت را در بین این بازیکنان می‌بینیم. امیدوار هستیم بچه‌های تیم شرایط خوبی که دارند را حفظ کنند و با همین انگیزه و توانایی در بازی‌های آینده به میدان بروند.

 

مربی آلومینیوم در خصوص تاثیر برتری برابر پرسپولیس در انگیزه بازیکنان تیمشان و تقابل آینده این تیم مقابل تراکتور ابراز کرد: برای ما دیدار با پرسپولیس و تراکتور هیچ تفاوتی با سایر تیم‌های لیگ برتری ندارد. بازی مقابل پرسپولیس برای ما تمام شده و فقط به دیدار با تراکتور فکر می‌کنیم. در هر دیدار کادر فنی تیم ما که در راس آن آقای رسول خطیبی است، استراتژی خاص خود را دارد و با برنامه پیش می‌رود.

 

بشتایم تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان آلومینیوم به این نکته رسیده‌اند که هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما نسبت به تیم حریف و مسابقه‌ای که پیش رو داریم، طرح و برنامه‌ریزی می‌کنیم و تمرینات را زیر نظر آقای خطیبی انجام می‌دهیم. تیم ما تاکتیک‌پذیر است و مقابل پرسپولیس هم دیدید که توانست به موقع گل بزند و تیم حریف را کنترل کند.

 

او درباره تغییرات جالب توجه پست بازیکنان آلومینیوم عنوان کرد: ما ۲۸ بازیکن آماده داریم که از هر نظر در شرایط خوبی هستند و نسبت به تمریناتی که سپری می‌شود و همچنین آمار و آنالیزی که برای هر بازی صورت می‌گیرد، آقای خطیبی نفرات را مشخص می‌کنند. آقای خطیبی اعتقاد دارد که بازیکنان چند پُسته در تیمش باشند تا هر زمان که تغییر تاکتیک دارد، آنها بتوانند با استراتژی جدید بازی کنند.

 

1566563

 

مربی آلومینیوم که سابقه حضور در کادر فنی تراکتور به همراه رسول خطیبی را دارد، درباره شرایط این تیم تبریزی ابراز کرد: تراکتور تیم خوبی است که به غیر از بازی مقابل آلومینیوم، برای آنها در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنیم. در راس باشگاه تراکتور آقای زنوزی حضور دارند که زحمات زیادی برای فوتبال تبریز و باشگاه تراکتور کشیده‌اند و تشکیلات خوبی در این باشگاه به وجود آورده‌اند. ضمنا از زمانی که مسعود شجاعی به‌عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده، آنها تغییر برنامه دادند و تدافعی شده‌اند. برخلاف ذهنیت قبل که همیشه فوتبال شناور را از تراکتور شاهد بودیم، الان چنین چیزی نمی‌بینیم. ان‌شاالله روز شنبه بازی خوب و جوانمردانه‌ای بین دو تیم برگزار شود و هواداران دو تیم بازی زیبایی ببینند.

 

بشتایم یادآور شد: دوباره خاطرات شیرین استادیوم یادگار تبریز برای ما زنده می‌شود که  همراه تیم‌های ماشین‌سازی، گسترش فولاد و تراکتور خاطرات خوشی ازجمله بردهای  متوالی  با تراکتور و صعود با ماشین‌سازی به لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز داریم و تنها دو باخت در این استادیوم در دیدارهای حذفی داشتیم. امیدوار هستیم در دیدار پیش رو که در همین ورزشگاه و مقابل تیم سابق خودمان بازی می‌کنیم و در آن زحمت کشیدیم، برنده شویم. تمام تلاشمان را در بازی با تراکتور انجام می‌دهیم و برای این تیم هم پس از بازی روز شنبه، آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها