کد خبر : 1734028 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:24 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نمی کنم

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فنرباغچه می‌گوید دیگر برای مانشافت به میدان نخواهد رفت.

اوزیل: دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل 94 بازی بین سال‌های 2009 تا 2018 برای تیم ملی آلمان انجام داد که حاصل کار او آمار خوب 23 گل و 43 پاس گل بود. او همچنین با ژرمن‌ها جام جهانی را در سال 2014 بالای سر برد. این هافبک خلاق نقش مهمی در قهرمانی تیم یواخیم لوو در جام جهانی 2014 داشت اما چهار سال بعد نتوانست مانع از رقم خوردن یک فاجعه برای تیم ملی آلمان در روسیه شود.

 

اوزیل اخیرا به فنرباغچه پیوسته و در این بین شایعاتی پیرامون احتمال بازگشت او به تیم ملی آلمان در صورت درخشش در این تیم، به گوش رسیده است. هافبک آلمانی در این باره می گوید: " اگر در جاده ای حرکت کنم دیگر به عقب باز نخواهم گشت. بنابراین دیگر در تیم ملی آلمان بازی نمی‌کنم. در عین حال برای آنها آرزوی موفقیت دارم."

 

 

1562075

 

 

انتظارات زیاد در فنرباغچه: "همیشه یک بازیکن فوتبال تحت فشار است. من همواره در باشگاه های بزرگ بازی می کردم که همیشه فشار در آن ها وجود داشت. فنرباغچه نیز یک باشگاه بزرگ است و من می دانم که اینجا هم شرایط همینگونه خواهد بود. این باشگاهی است که من خیلی دوستش دارم و تمام تلاشم را می کنم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. من نمی توانم در مورد زمان بازی کردنم تاریخ بگذارم اما می خواهم در اسرع وقت به میدان بروم."

 

 

1566603

 

 

شایعات درباره علاقه برای بازگشت به بوندسلیگا: " نه من هرگز چنین قصدی نداشته ام."

دیدگاه‌ها