کد خبر : 1734032 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:44 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پوگبا به تمدید قرارداد احتمالی با یونایتد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به احتمال تمدید قرارداد با این تیم واکنش نشان داد.

واکنش پوگبا به تمدید قرارداد احتمالی با یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر بحث‌های زیادی درباره آینده هافبک فرانسوی منچستر یونایتد مطرح شده است و در واقع پل پوگبا دائماً با جدایی از جمع شیاطین سرخ در ارتباط بوده است. باشگاه سابق پوگبا یعنی یوونتوس یکی از مهم ترین تیم های خواهان او محسوب می شود؛ این در حالی است که گفته می‌شود رئال مادرید نیز به جذب هافبک فرانسوی علاقمند است.

 

قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در ژوئن سال 2022 به اتمام می رسد و حالا این ستاره فرانسوی یک بار دیگر به احتمال تمدید قرارداد با شیاطین سرخ واکنش نشان داده و می‌گوید: " من هنوز قرارداد دارم. هنوز اینجا هستم و از کاری که انجام می دهم لذت می برم. همه می دانند که من یک سال دیگر قرارداد دارم؛ با این حال قصد دارم با باشگاه صحبت کنم تا ببینم شرایط چگونه است.

 

 

1553065

 

 

در حال حاضر هدف اصلی من این است که با تیم به موفقیت دست پیدا کنم. تمام آن چیزی که من به آن فکر می‌کنم پیروزی است. اینکه انرژی خود را به نمایش بگذارم و تمام توانم را برای کمک به تیم به کار بگیرم."

 

فرم فوق العاده طی هفته‌های اخیر: " آیا این بهترین پوگبا برای منچستریونایتد است؟ امیدوارم که این گونه نباشد و بتوانم بهتر از اینها عمل کنم. البته خوب است که همیشه احساسی عالی داشته باشم و در فرمی مناسب قرار داشته باشم. بازی کنم و چهار، پنج مسابقه متوالی به شکل 90 دقیقه ای در زمین حاضر باشم. شش ماه به شکل مداوم بازی کنم و این همان چیزی است که به دنبالش هستم."

دیدگاه‌ها