کد خبر : 1734033 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

بارسلونا به سوازر بی احترامی کرد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق و بلغاری مدعی شد بارسلونا رفتار خوبی با لوییس سوارز نداشته است.

بارسلونا به سوازر بی احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز در همین مدت کوتاه حضور در ترکیب اتلتیکومادرید عملکرد درخشانی داشته و گلزنی های او یکی از دلایل صدرنشین مقتدرانه تیم دیگو سیمئونه در لالیگا بوده است. بسیاری معتقدند بارسلونا با فروش این ستاره اوروگوئه ای دچار اشنباه شده و دیمیتار برباتوف نیز معتقد است لوییس سوارز حالا در اتلتیکومادرید روزهای شیرینی را سپری می کند.

 

1560512

 

دیمیتار برباتوف گفت: "لوییس سوارز یک ماشین گلزنی است. اتلتیکو مادرید در حال حاضر علیرغم یک بازی کمتر با هفت امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و احتمالا لوییس سوارز خیلی از شرایط خود راضی است. من برای لوییس سوارز بسیار خوشحالم، زیرا نحوه برخورد بارسلونا با یکی از بازیکنان بزرگ و مهم شان خوب نبود. بارسلونا به لوییس سوارز بی احترامی کرد، اما این بازیکن حالا از جدایی پشیمان نیست و حالا در اتلتیکو روزهای خوبی را سپری می کند.

 

حضور توماس توخل در چلسی؟ شاید تجربه او رد دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان به کمک چلسی بیاید. البته چلسی مشکلات خاص خود را دارد. مدیران این تیم خواستار موفقیت بوده و حوصله صبر کردن ندارند و این چالش بزرگی برای توخل خواهد بود. او می داند که باید در چلسی نتیجه بگیرد."

دیدگاه‌ها