کد خبر : 1734034 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس: در رئال مادرید دیروز مهم نیست

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید دوباره به دنبال فتح لیگ قهرمانان است.

تونی کروس: در رئال مادرید دیروز مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس یکی از عوامل مهم سه قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بود و نقش قابل توجهی در موفقیت های سال های اخیر این باشگاه ایفا کرد. حالا این هافبک باتجربه و آلمانی مدعی شد اگر فقط یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کنید، بارها و دوباره به دنبال تکرار این حس خواهید بود.

 

1553928

 

تونی کروس گفت: "اگر یک بار موفق به فتح لیگ قهرمانان شده و چنین حسی را تجربه کرده باشید باز هم به دنبال تکرار آن هستید. شاید یکی دو فصل قابل درک باشد زیرا دیگر تیم ها نیز به دنبال قهرمانی در این تورنمنت هستند، اما این احساس در شما از بین نمی رود و وقتی یک بار در لیگ قهرمانان به موفقیت برسید دوباره و دوباره به دنبال تکرار این حس هستید."

 

تونی کروس همچنین در مورد روز معارفه خود در رئال مادرید گفت: "قرار نبود مسابقه ای برگزار شود، اما 30 هزار هوادار تنها برای اینکه من چند ثانیه با توپ کار کنم و چند ضربه بزنم به استادیوم آمده بودم. این حس با هر چیزی که من دیده یا تجربه کرده بودم متفاوت بود. اما در رئال مادرید هر موفقیتی متعلق به دیروز بوده و آنچه که مهم است شرایط فعلی و فتح جام های پیش رو است."

دیدگاه‌ها