کد خبر : 1734089 | 09 بهمن 1399 ساعت 09:27 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ماریتیمو بعد از تعویض علیپور

تیم ماریتیمو دیشب در چارچوب جام حذفی پرتغال در برابر تیم استوریل با نتیجه 3-1 شکست خورد.

شکست ماریتیمو بعد از تعویض علیپور 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که امیر عابدزاده در ترکیب تیم حضور نداشت و سرمربی تیم ماریتیمو به او استراحت داده بود علی علیپور از ابتدا به میدان آمد تا بعد از بازی با بلننسس در هفته دهم لیگ برتر پرتغال یک بار دیگر حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را تجربه کند. او به دلیل مصدومیت 4 هفته در لیگ برتر و جام حذفی بازی نکرد اما در دو هفته اخیر و در بازی با تیم های ویسنته و فریرا از دقیقه 65 و 46 شانس حضور در میدان را پیدا کرد. این دو بازی در چارچوب لیگ برتر پرتغال برگزار شد. 

 

مندس در این بازی ماریتیمو را با ترکیب2-3-5 به میدان فرستاد و علی علیپور زوج جو ئل در نوک خط حمله بود. این مهاجم در دقیقه 29 گل تیم ماریتیمو را به ثمر رساند. در حالی که علی علیپور در دقیقه 70 بازی تعویض شد و می رفت بازی با همین نتیجه تمام شود پیش از سوت پایان بازی استوریل از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست پیدا کرد. این گل در دقیقه 10+90 به ثمر رسید. حریف در وقت های اضافه بازی یعنی در دقایق 97 و 109 دو گل دیگر به ثمر رساند و بازی را در نهایت 3-1 به سود خود به پایان برد. ضمن اینکه یکی از بازیکنان ماریتیو در دقیقه 102 از زمین بازی اخراج شد.

 

با بازگشت علی علیپور به  ترکیب تیم ماریتیمو به نظر می رسد او در هفته های آتی شانس بیشتری برای زدن اولین گل برای تیم ماریتیمو پیدا کند. دیر ملحق شدن به اردوی تیم و در ادامه مصدومیت کمی مانع از جا افتادن او در ترکیب ماریتیمو شد. با وجود اینکه مهاجم سابق پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی برای تیم ماریتیمو نشده است مندس از او راضی به نظر می رسد چرا که در مصاحبه ای عنوان کرده بود با حضور علی علیپور ما در بازپس گیری توپ و تدارک ناگهانی حمله موفق عمل می کنیم. از سویی مندس تلاش می کند با بازی دادن به مهاجم ایرانی تیمش به او شانس گلزنی در لیگ برتر پرتغال را بدهد. مهاجمی که همانند مهدی طارمی در لیگ برتر ایران آقای گل شده و خیلی ها در پرتغال منتظر شروع گلزنی های وی برای ماریتیمو هستند.

دیدگاه‌ها