کد خبر : 1734091 | 09 بهمن 1399 ساعت 09:38 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

سولسشر: فرصتی برای ناراحتی نداریم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد تیمش مقابل شفلیدیونایتد راضی نیست.

سولسشر: فرصتی برای ناراحتی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در اوج کورس لیگ برتر در خانه و به شکل غیرمنتظره ای مغلوب شفلید شد تا سه امتیاز حساس را از دست بدهد. آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی یونایتد در این فصل در 25 بازی فقط 5 بار موفق به گلزنی شده است، اما اوله گونار سولسشر مدعی شد نه تنها مارسیال، بلکه کل تیم باید مورد انتقاد قرار بگیرند.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من فکر می کنم احتمالا امشب کل تیم و البته خودم مورد انتقاد قرار خواهد گرفت و فکر نمی کنم آنتونی مارسیال نیز از این امر مستثنی باشد. همه ما باید مورد انتقاد قرار بگیریم، زیرا عملکرد خوبی ارائه ندادیم. آنتونی در تمرینات واقعا سخت تلاش کرده روی قدرت تمام کنندگی و حرکات خود کار می کند. من هیچ تردیدی ندارم که مارسیال به زودی به مرز آمادگی خواهد رسید.

 

1565705

 

جنبه های مختلفی در یک بازی وجود دارد. ما برابر شفیلد از کیفیت کافی و ریتم، سرعت و کیفیت کافی در ارسال برخوردار نبودیم. در بعضی دقایق و به خصوص در نیمه اول فضاهایی برای نفوذ به سمت دروازه حریف وجود داشت، اما بازیکنان از عقب به خوبی اضافه نشدند.

 

البته فرصتی برای ناراحتی و ابراز تاسف وجود ندارد و ما شنبه بازی داربم. بازیکنان بارها موفق به تغییر شرایط و بازگشت به اوج شده اند و باید این اتفاق دوباره تکرار شود. انتظار داریم عملکردمان در روز شنبه بسیار بهتر باشد. ما نمی توانیم زمان زیادی غصه بخوریم و از فردا صبح برای دیدار بعدی تمرکز خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها