کد خبر : 1734110 | 09 بهمن 1399 ساعت 11:43 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

حریف استقلال به دنبال مدافع آ.ا.ک آتن

تیم فوتبال الاهلی عربستان که به دنبال حضور قدرتمند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست، سعی در جذب هم تیمی کریم انصاری فرد را دارد.

حریف استقلال به دنبال مدافع آ.ا.ک آتن

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021، تیم ها برای حضور قدرتمند در این رقابت ها به دنبال تقویت نقاط ضعف خود هستند که در این راستا، الاهلی عربستان همگروهی استقلال، به دنبال جذب مدافع تونسی آ.ا.ک آتن یونان است.


گزارش های مطبوعاتی در عربستان و تونس خبر داده اند که نسیم هنید مدافع آ.ا.ک آتن و هم تیمی کریم انصاری فرد، پیشنهاد خوبی را از الاهلی عربستان دریافت کرده است. این بازیکن که اغلب در اندیشه های مانولو خیمنز سرمربی این تیم جایی نداشته و حتی با او نیز به اختلاف خورده است، تمایل دارد فوتبالش را در عربستان ادامه دهد.


نسیم هنید 23 ساله که مدافعی 191 سانتی است، در رقابت های سوپرلیگ یونان 9 بار برای آ.ا.ک به میدان رفت و یک پاس گل نیز داد. او همچنین در دو دیدار رقابت های لیگ اروپا برای این تیم یونانی بازی کرد.


رسانه تونسی Gnet News اعلام کرده است که ولادان میلوژویچ سرمربی صربستانی الاهلی برای تقویت نقاط ضعف خود در ادامه رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد تا نسیم هنید را در این پنجره نقل و انتقالاتی به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها