کد خبر : 1734111 | 09 بهمن 1399 ساعت 11:50 | 257.6K بازدید | 6 دیدگاه

از حاج‌صفی و ابراهیمی تا منتظری و میلیچ

لیست نقل و انتقالاتی هواداران استقلال!

با قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی استقلال با تیم های قدرتمند، هواداران این تیم درخواست تقویت تیمشان را دارند.

لیست نقل و انتقالاتی هواداران استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال حریفانش را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخت و آنها باید در بهار 1400 به مصاف تیم های قدرتمند الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق بروند و از آنجایی که حتی دوم شدن در این گروه به منزله صعود قطعی از مرحله گروهی نیست، هواداران استقلال در فضای مجازی خواهان تقویت تیمشان شده اند.


شاید الدحیل که به عنوان تیم نخست این گروه در سید یک قرار داشت، اکنون و روی کاغذ شانس نخست برای صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد، هر چند تا زمان برگزاری این رقابت ها در روزهای پایانی فروردین سال آینده زمان زیادی باقی مانده اما این تیم با جذب بازیکنان قدرتمند بخصوص در خط حمله، تیمی زهردار و خطرناک خواهد بود.


الدحیل همزمان با خرید علی کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال از تیم القطر، مایکل اولونگا را از کاشیوا ریسول به خدمت گرفتند. بازیکنی که با این تیم از دسته دوم ژاپن راهی جی لیگ شد و طی دو سالی که پیراهن این تیم را بر تن داشت، 78 بار برای کاشیوا ریسول به میدان رفت و 61 بار موفق به گلزنی شد و 15 پاس گل داد و فصل گذشته نیز با 28 گل عنوان آقای گلی لیگ ژاپن را از آن خود کرد. او همچنین سابقه حضور در ژیرونا اسپانیا و بازی در لالیگا را دارد و حتی 3 گل نیز برای این تیم در دیدار مقابل لاس پالماس به ثمر رساند و موفق به ثبت هت تریک شد.


حضور بازیکنان دیگری نظیر دودو وینگر سابق پالمیراس و دیناموکیف، ادمیلسون جونیور، المعز علی، علی کریمی، کریم بوضیاف، مهدی بن عطیه، سلطان البریک، بسام الراوی و... باعث شده است تا الدحیل حریف ترسناکی برای استقلال لقب بگیرد. علاوه بر این، الاهلی نیز که این روزها به فکر تقویت خود بوده و نام های مطرحی پیرامون این باشگاه شنیده می شود، به عنوان حریف خطرناکی برای استقلال محسوب می شود. الشرطه نیز که در فصل گذشته با استقلال روبرو شد، حریف سرسختی نشان داد که آبی پوشان در دو بازی مقابل این تیم موفق به پیروزی نشدند.

 

 

1566103

 

 

 


به هر حال تمام این مسائل دست به دست هم داده است تا هواداران استقلال بیش از پیش نگران وضعیت تیم محبوب خود باشند. آبی پوشان در دیدارهای گذشته به وضوح نشان دادند که در نقاط زیادی دچار ضعف های بزرگی هستند اما شاید بزرگترین ایراد فنی درون زمین، به خط میانی این تیم بازگردد جایی که فکری هنوز نتوانسته جانشینی برای علی کریمی پیدا کند.


علاوه بر این، به نظر می رسد که استقلال نیاز به جذب یک وینگر نیز داشته باشد. ارسلان مطهری در دیدارهای اخیر نشان داده که نمی تواند وینگر خوبی برای تیم فکری در سمت راست باشد و تخصص او حضور در نوک حمله است و سرمربی آبی پوشان نیاز به بازیکنی دارد که پست تخصصی او وینگر راست باشد. مشکل فکری و استقلال نیز آنجاست که بازیکنان با کیفیت، اکنون با تیم هایشان قرارداد دارند و چنانچه آبی پوشان به دنبال جذب بازیکنی هم باشند، باید با باشگاه های آنها به توافق برسند.


البته در این میان باید تکلیف هروویه میلیچ نیز مشخص شود. چنانچه این بازیکن به تهران بازنگردد، نقاط مورد نیاز استقلال برای تقویت بیشتر خواهد شد. محمد نادری تنها گزینه مورد اعتماد فکری برای دفاع چپ بوده و او اعتماد کمی به متین کریم زاده داشته است. علاوه بر این، فشردگی بازیهای مرحله گروهی احتمال مصدومیت ها را افزایش می دهد پس بهترین گزینه برای استقلال بازگرداندن میلیچ است که به شرایط این تیم عادت داشته و بازیکن باکیفیتی است. 

 

 

 


شایعاتی پیرامون بازگشت امید ابراهیمی و پژمان منتظری، جذب میلاد جهانی و پیشنهاد برای به خدمت گیری سعید واسعی در فضای مجازی مطرح شده ولی این بازیکنان با تیم هایشان یعنی الاهلی قطر، ذوب آهن و تراکتور قرارداد دارند و استقلال برای جذب آنها باید رضایت نامه این بازیکنان را از باشگاه های نامبرده بگیرد. حتی اسم احسان حاج صفی همچون تابستان گذشته حول و حوش استقلال شنیده می شود ولی او نیز با تبریزی ها قرارداد دارد و اگر مدیران استقلال به دنبال تقویت تیمشان هستند، چاره ای جز مذاکره با سایر تیم ها ندارند چرا که حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به منزله رویارویی با تیم های خطرناکی است که میلیون ها دلار برای تقویت تیم هایشان هزینه کرده اند و چه بهتر که مدیران این تیم از اکنون به دنبال جذب نفرات لیست محمود فکری باشند.

 

علاوه بر این، فکری نیز باید بداند که او کار آسانی مقابل تیم های آسیایی ندارد و اگر می خواهد به سرنوشت منصوریان در این تیم دچار نشود، تقویت تیمش از نان شب نیز واجب تر است. با توجه به قانون عجیب ممنوعیت جذب بازیکن خارجی که باعث لطمات زیادی به نمایندگان ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا شد، آبی ها همچون سایر تیم ها مجبور به جذب ستاره های لیگ برتر هستند که با تیم های خود قرارداد داشته و باید به دنبال رایزنی و کسب رضایت آن باشگاه ها باشند مگر اینکه این قانون ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی دستخوش تغییراتی شود که اگر این اتفاق رخ دهد باید از تصویب کنندگان این قانون پرسید اصولا سود و فایده این قانون عجیب چه بود!

 

 

1562026

 

 


در فضای مجازی و توئیتر نیز مطالبه هواداران استقلال، تقویت تیم و حتی کادرفنی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و باید دید مدیران این تیم تا چه اندازه می توانند خواسته طرفداران این تیم را برآورده کنند. در زیر تعدادی از توئیت های هواداران استقلال را مرور می کنیم:


سعیدینیو: کاش این قانون منع خارجیا رو بردارن یه هافبک خارجی خوب بخریم واسه آسیا بدجور به یه «جباروف» نیاز داریم.


عادل: تیم برای آسیا باید تقویت بشه وگرنه بدون شک فاجعه‌ی العین دوباره رخ میده بخصوص اینکه الدحیل و الاهلی تشنه‌ی موفقیت در آسیا هستند. میلیچ و امید ابراهیمی باید برگردن. نیاز جدی به یک وینگر داریم‌. یک دستیار با دانش فنی بالا که بتونه تحلیل درستی از بازی حریفامون ارایه بده.


جونگ سونگ هیون: آقای فکری طبیعتا از گروه بندی آسیایی هم خبر داری دیگه الان وقتشه که از مدیران باشگاه مطالبه گری کنی و برای نیم‌فصل حسابی تیم رو تقویت کنی و بازیکن خوب و با کیفیت بیاری. این استقلال باید برای نیم‌فصل تقویت بشه هم از نظر تقویت کادرفنی هم از نظر جذب بازیکن طراز اول مخصوصا تو پست هایی که ضعیف هستیم مثل هافبک دفاعی و هافبک هجومی


مصطفی: امید ابراهیمی بیاد، میلیچ برگرده، یه دفاع وسط قدرتمند (پژمان، پورعلی گنجی) با یه هافبک هجومی و بازیساز درجه یک (حاج صفی، دژاگه) استقلال شانس صدرنشینی که هیچ شانس قهرمانی پیدا میکنه اصن.


تاجیران: امید ابراهیمی و پژمان منتظری به ترکیب و نمازی هم به کادر فنی باید اضافه شوند؛ با این سه نفر حتی بدون بازیساز با اتوبوس چیدن میشه به راحتی قهرمانی آسیا رو به استقلال هدیه کرد.


نازار: الدحیل میخواد بره جام جهانی باشگاه ها، آقای گل ژاپن رو آورد. قبلش هم کلی ستاره داشت. الاهلی هم داره چند بازیکن خوب خارجی می گیره. بدون هیچ عذر و بهانه ای این تیم باید ستاره بگیره تا بتونه رقابت کنه. ما هافبک، وینگر و مهاجم می خوایم. این باید تبدیل به مطالبه هوادار بشه.


آسمان آبی: حالا من که میدونم اینا نه میلیچ و برمیگردونن نه اصلا امیدابراهیمی رو میخرن حتی باید دعاکنیم نیم فصل شیخ و قایدی رو فراری ندن.


یک عدد مهندس: ما خودمون میدونیم وضعیت تیم چطوره تیمای رقیب لیگ ایران رو بیینن، همگروهی با صدرنشین ایران رو میبینن الان فقط باید کادر فنی و تیم تقویت بشه


عرفان: ما روی قوی بودن حریف های استقلال مانور میدیم که تیم رو تقویت کنن ولی من مطمئنم فکری به جای تقویت تیم میاد بهونه میکنه میگه حریفامون قوی بودن :)))


هاج عمین: حاج صفی تو تراکتور مشکل داره ابراهیمی دلش با برگشتنه و واسعی هم داره فسخ میکنه به راحتی میشه همشونو آورد و تیم رو از این رو به اون رو کرد کادر فنی هم ی بدنساز اضافه شده و باید ی دستیار مثل نمازی و ی آنالیزور مثل مصطفوی اضافه شن آقای فکری قهرمانی رو به نام شما مینویسن اگر بخوای. نکته ب بعدی اینکه ما باید تو ۱۵ روز ۶ تا بازی تو آسیا انجام بدیم محروم مصدوم خواهیم داد و تقویت دیم با بازیکنای درجه یک اولویته


یک او منفی: اون استقلالی که دو بار تو گروه مرگ صدرنشین شد یک دوره بازیکنایی مثل نکونام، آندو، جباری، مجیدی، رحمتی، منتظری، حیدری و... داشت و دوره بعدی ابراهیمی، جپاروف، تیام، وریا، پژمان، چشمی و... نکته مشترک اون صدرنشینی ها داشتن تیم پرمهره و پرستارس. این تیم تقویت میخواد، شدیدا

دیدگاه‌ها