کد خبر : 1734121 | 09 بهمن 1399 ساعت 12:36 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید؛ منتظر یک علامت! (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن همچنان گزینه اول رئال مادرید محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه از همان زود آغاز درخشش در موناکو به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و این باشگاه در تاسبتان سال 2017 نیز فاصله ای تا جذب او نداشت، اما کیلیان امباپه در نهایت با پاری سن ژرمن به توافق رسید و پروسه انتقال به برنابئو متوقف شد. حالا قرارداد امباپه در تابستان سال 2022 با پاریس تمام می شود و رئال مادرید دوباره برای خرید او اقدام کرده است.

 

نشریه مارکا امروز با تیتر "رئال مادرید، منتظر یک علامت" در این رابطه صحبت کرده است. کیلیان امباپه هفته گذشته در مصاحبه ای مدعی شد هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته، اما اگر قرار به تمدید قرارداد باشد او برای مدتی طولانی در تیم فعلی اش باقی خواهد ماند. اما مدیران رئال مادرید امیدوار به یافتن روزنه ای برای آغاز جذب مذاکرات و نهایی کردن انتقال کیلیان امباپه در تابستان پیش روهستند. این بازیکن برای تصمیم گیری درخواست فرصت بیشتری داشته، اما احتمال دارد طی هفته های آتی تصمیم نهایی کیلیان امباپه مشخص بشود.

 

علیرغم مطرح شدن نام گزینه های دیگر از جمله ارلینگ هالند، تمرکز رئال مادرید در تابستان پیش رو روی جذب کیلیان امباپه خواهد بود و حضور او در برنابئو می تواند خلا جدایی کریستیانو رونالدو بعد از سه سال را پر کند. اگرچه برخی نامزدهای انتخابات ریاست بارسلونا نیز در مورد احتمال تلاش برای خرید کیلیان امباپه صحبت کرده اند، اما بی شک هنوز رئال مادرید از بالاترین شانس برای انتقال ستاره فرانسوی برخوردار است.

 

1566766

دیدگاه‌ها