کد خبر : 1734128 | 09 بهمن 1399 ساعت 13:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک سپیدرود با حضور پژمان بازغی (عکس)

تیم فوتبال سپیدرود پس از سقوط پی در پی از لیگ برتر به لیگ دسته دوم و پشت سر گذاشتن شوک ناشی از این دو سقوط حالا توانسته است با نتایج خوب به بازگشت سریعش امیدوار باشد.

هت تریک سپیدرود با حضور پژمان بازغی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" سپیدرودی ها که پس از سقوط به لیگ دسته دوم تا آستانه انحلال پیش رفته بودند با سر و سامان دادن به وضعیت خود ابتدا موفق شدند تا با پرداخت بخشی از بدهی های پیشین باشگاه به مبلغ حدود 2 میلیارد تومان پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند و بتوانند بازیکنان مورد نظر سهیل حق شناس سرمربی خود را جذب کنند.


سپیدرود با مدیرعاملی مهدی آقازاده بازیکن دهه ی 80 این تیم موفق شد تا با عقد قرارداد با بازیکنان سرشناسی همچون محمد غلامی، میثم فردوسی، پویا نزهتی، اویس کردجهان، حسین احمدلو، میلاد پورمحسن، محمد طالبی، سید محمد حسینی، مصطفی زینلی، حامد حاجتی و میثم میرپسندیده به همراه بازیکنان امید و جوانان محصول آکادمی خود به پر مهره ترین تیم لیگ دسته دوم تبدیل شوند.


در کادرفنی هم چهره های نام آشنایی همچون داوود نظرمحمدی، هادی تامینی، علی رضا نظیف کار، هادی موسوی و منصور قربانی، سهیل حق شناس را همراهی می کنند تا سپیدرود تا هفته ششم با سه برد و سه تساوی و 9 زده و زده خورده و بدون باخت در رده دوم جدول جای بگیرد.


با نتیجه گیری سپیدرود، حمایت های علاقه مندان از این تیم هم روز به روز پر رنگ تر می شود و در همین بازی روز گذشته سپیدرود برابر فولادنوین اهواز علاوه بر حضور بیش از 500 هوادار در اطراف ورزشگاه سردارجنگل که به دلیل پروتکل های کرونا راهی به ورزشگاه پیدا نکردند، پژمان بازغی هنرپیشه نامدار رشتی و بابک زرین آهنگساز سرشناس رشتی از ابتدای مسابقه تا انتهای نظاره گر برد سه گله تیم شهرشان بودند.


پژمان بازغی که یکی از فوتبالی ترین هنرپیشه های کشور است پس از مسابقه با حضور در رختکن سپیدرود با بازیکنان و اعضای تیم به صحبت پرداختند و در مصاحبه ای نسیت به عدم تعیین تکلیف وضعیت مالکیت این باشگاه واکنش نشان داد.


سپیدرود اگر می خواهد بازگشتی سریع را به سطح نخست فوتبال ایران نجربه کند باید هرچه زودتر به مساله حل نشده مالکیت این تیم سر و سامان داد تا این باشگاه ریشه دار پس از 3 سال صاحب یک مالک مشخص شود.

 

1566774

 

1566775

 

1566773

دیدگاه‌ها