کد خبر : 1734131 | 09 بهمن 1399 ساعت 13:01 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدیت آقا معلم در تمرین آخر نساجی (عکس)

تیم فوتبال نساجی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار حساس فردا مقابل ذوب آهن انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم نساجی قائمشهر و ذوب آهن اصفهان فردا در دیداری حساس که سه امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار حیاتی و حائز اهمیت است، به مصاف هم خواهند رفت.


نساجی پس از تغییراتی که در کادرفنی خود داشت و وحید فاضلی جایش را به مجید جلالی داد، در گام نخست مغلوب شهرخودرو مشهد شد و ذوب آهن نیز همچنان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ بیستم است.

 

1566785


نساجی که لیگ برتر را بسیار خوب آغاز کرد و حتی در هفته نخست نیز خودش را به عنوان صدرنشین لیگ معرفی کرد، در ادامه دچار افت شدیدی شد و در 8 بازی گذشته متحمل 6 شکست شده و با تساوی، هرگز رنگ پیروزی را ندیده اند.


در سوی مقابل ذوب آهن نیز که با رحمان رضایی بازی های خوبی را به نمایش می گذارد و به دلیل بدشانسی و اشتباهات داوری، تاکنون از رسیدن به نخستین پیروزی خود محروم بوده و آنها امیدوارند این طلسم را در قائمشهر شکسته و به اولین پیروزی خود دست یابند.

 

1566784


آخرین تمرین نساجی برای دیدار مقابل ذوب آهن امروز برگزار شد که مجید جلالی سرمربی قرمز پوشان با جدیت بر روی کار شاگردانش نظارت می کرد و از حالات او اینگونه بر می آید که آقا معلم با تجربه فوتبال ایران، امید زیادی به خارج شدن تیمش از وضعیت کنونی دارد.


نساجی و ذوب آهن فردا و از ساعت 15 در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند که قطعا کسب نتیجه تساوی برای هر دو تیم یک نوع شکست محسوب می شود. تیم هایی که در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول حضور دارند و برای خروج از بحران، چاره ای جز پیروزی ندارند.

 

 

1566783

 

1566782

 

1566781

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها