کد خبر : 1734132 | 09 بهمن 1399 ساعت 13:19 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک از بایرن مونیخ جدا می شود؟

ممکن است این آخرین فصل حضور هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ باشد.

هانسی فلیک از بایرن مونیخ جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه بعد از رقم زدن فصل تاریخی سه گانه، اخباری در مورد احتمال جدایی هانسی فلیک در پایان فصل این فصل از سوی نشریه بیلد منتشر شده است. بر خلاف تصورات، شرایط چندان باب میل هانسی فلیک در بایرن مونیخ نیست و حتی امکان جدایی او در ماه های آتی وجود دارد. قرارداد سرمربی بایرن تا سال 2023 ادامه دارد، اما کارل هاینس رومینیگه، مهم ترین حامی هانسی فلیک در این باشگاه در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می شود و سرمربی آلمانی در حال بررسی اوضاع بعد از جدایی رومینیگه است.

 

1565700

 

رابطه هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ چندان خوب نیست و کادر فنی بایرن مونیخ حس می کند این تیم نسبت به فصل گذشته ضعیف تر شده است. اما از سوی دیگر حمیدزیچ معتقد است وظیفه هانسی فلیک و کادر فنی او کار کردن با همین بازیکنان و فراهم کردن شرایط پیشرفت و رشد آنهاست.

 

در صورتی که یوواخیم لوو موفق به کسب نتایج مورد نظر در رقابت های یورو 2020 نشود، هانسی فلیک به اولی گزینه فدراسیون فوتبال آلمان برای هدایت تیم ملی این کشور بدل خواهد شد. همچنین اخباری در مورد احتمال حضور هانسی فلیک در لیگ برتر انگلیس در سالهای آتی وجود دارد. برای این سرمربی حمایت کامل از سوی مدیران باشگاه بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد و به همین دلیل ممکن است دوران حضور هانسی فلیک در مونیخ خیلی طولانی نباشد.

دیدگاه‌ها