کد خبر : 1734135 | 09 بهمن 1399 ساعت 13:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خرمزی: یک سال تلخ پشت سر گذاشتم

مربی آلومینیوم اراک از همدردی جامعه فوتبال بخاطر گرامیداشت یاد فرزندش تشکر کرد.

خرمزی: یک سال تلخ پشت سر گذاشتم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خرمزی که از پیشکسوتان فوتبال شیراز است و سابقه بازی در فجر شهیدسپاسی، برق شیراز، پیکان و ... را داشته و سابقه سرمربیگری در ایران جوان بوشهر و مربیگری در فجر را داشته و اکنون در کادر فنی آلومینیوم اراک حضور دارد، از پیام‌ها و همدردی جامعه فوتبال طی یک سال اخیر تشکر کرد.

 

آرین خرمزی، فرزند محمود خرمزی سال گذشته در سن 17 سالگی بر اثر تصادف به کما رفت و پس از دوره کوتاه مدتی چشم از جهان فرو بست؛ آرین خرمزی دروازه‌بان بلندقامت و آینده‌داری بود که در فجرسپاسی شیراز بازی می‌کرد و تمریناتش را هم با نظر سید مهدی رحمتی پیش می‌برد.

 

محمود خرمزی، مربی آلومینیوم در سالگرد درگذشت فرزندش و ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان‌باختن مهرداد میناوند اظهار کرد: یک سال تلخ را به همراه همسرم و خانواده‌ام داشتیم. همیشه جای خالی آرین عزیزم را احساس می‌کنم و همواره به یادش هستم. از همه پیشکسوتان، مربیان و جامعه فوتبال کشور و به ویژه بوشهر و شیراز بخاطر همدردی‌هایشان در این مدت تشکر می‌کنم.

 

او ادامه داد: پس از فوت آرین، محمودخان یاوری که مثل یک پدر برای من بود و دو دهه همواره کنارشان بودم و دلبستگی شدیدی به ایشان داشتم را هم از دست دادیم که درگذشت ایشان هم دردناک بود.

 

خرمزی یادآور شد: از آقای خطیبی، مربیان، بازیکنان و اعضای باشگاه آلومینیوم اراک نیز که در این مدت همراه من بودند، تشکر می‌کنم و امیدوار هستم رخت سیاه بر تن مردم کشورم و جامعه فوتبال نبینم.

دیدگاه‌ها