کد خبر : 1734160 | 09 بهمن 1399 ساعت 14:27 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت نساجی و ذوب برای فرار بزرگ

دو تیم نساجی و ذوب آهن، فردا یک تقابل حساس خواهند داشت.

رقابت نساجی و ذوب برای فرار بزرگ

به گزارش ورزش سه؛ تیم نساجی فردا (جمعه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن خواهد بود. دو تیم پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر در حالی مقابل هم قرار می گیرند که طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند.

 

نساجی با متحمل شدن 7 شکست، بعد از ماشین سازی که 8 شکست دارد، بیشترین شکست را در میان تیم های لیگ بیستم به نام خود ثبت کرده است. این تیم طی سه هفته اخیر سه شکست متحمل شده و پیش از آن نیز یک تساوی و سه شکست دیگر داشته است. تنها برگ برنده نساجی، دو برد هفته های آغازین این تیم است. شاگردان جلالی در حال حاضر با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند.

 

در سمت مقابل، ذوب آهن 4 باخت متحمل شده اما هیچ بردی ندارد؛ کسب 8 تساوی در طول 12 هفته، یک رکورد برای شاگردان رحمان رضایی محسوب می شود. ذوبی ها در طول سه هفته اخیر یک تساوی و دو باخت داشته اند، آنها در حال حاضر با 8 امتیاز در رتبه پانزدهم  جدول رده بندی قرار دارند.

 

تقابل دو تیم قعرنشین در بازی فردا یک فرصت خوب برای آنهاست که با کسب هر سه امتیاز بازی، خود را از یکدیگر جدا کرده و برای فرار از قعر، امیدهایشان را زنده کنند. شرایط امتیازی تیم های بالاتر از نساجی و ذوب آهن به گونه ای است که این دو تیم می توانند با چند نتیجه خوب، یک فرار بزرگ را در جدول رده بندی تجربه کنند.

دیدگاه‌ها