کد خبر : 1734173 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:13 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی برای گلزنی منشا دست به کار شد (عکس)

سرمربی گل گهر برای روشن شدن موتور گلزنی مهاجم تیمش شخصا دست به کار شد.

به گزارش ورزش سه؛ گل گهر لیگ بیستم را توفانی آغاز کرد. این تیم در هفته اول مسابقات با نتیجه سه بر یک از سد سپاهان گذشت و سپس با دو گل مس را شکست داد. نماینده سیرجان پنج هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت. این تیم بعد از شکست هفته ششم مقابل صنعت نفت، یک بار دیگر موفق به کسب برد شد و این بار با سه گل از سد شهرخودرو گذشت. این برد که در هفته هفتم به دست آمد، نقطه پایان اوج گیری غیرقابل پیش بینی گل گهر بود.

 

1566873

 

تیمی که در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر قرار داشت، با کسب 5 برد متوالی و حضور در صدر جدول همه توجهات را به خود جلب کرده بود. در این میان، یک بازیکن از همه گل گهری ها بیشتر مورد توجه قرار داشت؛ او کسی نبود جز گادوین منشا که به ماشین گلزنی گل گهری ها تبدیل شده بود. منشا از همان هفته اول گلزنی را آغاز کرد. او طی 7 هفته موفق به زدن 9 گل شد. 

 

این یک آمار خیره کننده بود؛ میانگین بیش از یک گل زده در هر بازی، آماری بود که منشا تا هفته هفتم به جا گذاشت. گل گهر به پشتوانه گلزنی های منشا در حال اوج گیری بود تا این که بعد از هت تریک او مقابل شهرخودرو و کسب پیروزی سه بر یک، گل گهر و مهاجم گلزنش وارد یک سراشیبی تند شدند.

 

گل گهر سیرجان پس از متحمل شدن دو شکست متوالی مقابل پیکان و صنعت نفت، با سه گل در هفته ششم از سد شهرخودرو گذشت. هر سه گل گل گهر را گادوین منشا به ثمر رساند تا با هت تریک در این دیدار، شمار گل های خود را به عدد 9 رسانده و به رده اول جدول گلزنان صعود کند. گل گهر نیز با درخشش مهاجم گلزن خود در رتبه ششم قرار گرفته و امیدوار به بازگشت به رتبه های بالایی جدول بود. آمار قابل توجه منشا در گلزنی اما بعد از این بازی به یک بار متوقف شد. 

 

1566874

 

این توقف همراه بود با توقف دوباره گل گهر در امر نتیجه گیری. بعد از بازی با شهرخودرو، منشا در چهار بازی متوالی گل نزد و نتایج رقم خورده در بازی های گل گهر هم دو مساوی و دو باخت بود. بعد از آن هت تریک و پیروزی که در موردش صحبت کردیم، گل گهری ها هنوز رنگ برد را ندیده اند و همان گونه که گفته شد، منشا نیز موفق به گلزنی نشده است؛ گویی این یک هت تریک نفرین شده بوده است.

 

گل گهر فردا در هفته سیزدهم باید مقابل سایپا قرار بگیرد. آخرین تمرین گل گهر پیش از این بازی در حالی برگزار شد که شاهد دست به کار شدن امیر قلعه نویی برای روشن کردن دوباره موتور گلزنی منشا بودیم. امیر قلعه نویی که در عرصه مربیگری، آقای گل های زیادی از جمله رضا عنایتی و کی روش استنلی را در تیم های خود داشته، به در تمرین امروز تیمش، همان گونه که در تصویر هم مشاهده می کنید، با حضور در متن تمرینات تهاجمی تیمش، سعی در تقویت روحی و روانی مهاجم تیمش دارد تا یک بار دیگر گلزنی های منشا، زمینه را برای کسب نتایج خوب تیمش فراهم کند.

دیدگاه‌ها