کد خبر : 1734174 | 09 بهمن 1399 ساعت 14:21 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه تیم مضاعف است

نویر: بی صبرانه منتظر فتح شش گانه هستیم

هفته دیگر در قطر جام جهانی باشگاه های 2020 شروع خواهد شد و بایرن مونیخ طبعا شانس اول قهرمانی محسوب می شود.

نویر: بی صبرانه منتظر فتح شش گانه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته توانست با قدرت قهرمانی چمپیونزلیگ را از آن خود کند. تیم مونیخی در فینال توانست بر پی اس جی پیروز شده و برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان شود. به این ترتیب بایرن نماینده اروپا در جام جهانی باشگاه ها خواهد بود.

تیم تحت هدایت هانسی فلیک فصل گذشته قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی نیز شد و سپس توانست سوپرکاپ اروپا و آلمان را فتح کند. به این ترتیب بایرن یک گام تا برابری با رکورد شش گانه سال 2009 بارسا فاصله دارد.

 

 

1566826

 

 

مانوئل نویر گلر ملی پوش بایرن در مصاحبه با وبسایت باشگاه و در مورد جام جهانی باشگاه ها گفت:« واقعا روی این رقابت ها تمرکز کرده ایم و به شخصه منتظر شروعش هستم. ما سال 2013 جام جهانی باشگاه ها را فتح کردیم و  البته قبل از کریسمس بود که در واقع شروعی عالی برای سال 2014 محسوب می شد. حالا این شانس را داریم تا یک بار دیگر قهرمان این جام شویم. من واقعا دوست دارم شش گانه را به دست بیاوریم.»

 

نویر ادامه داد:« فتح شش گانه در واقع یک انگیزه مضاعف برای بایرن محسوب می شود. این هدف در ذهن تک تک بازیکنان وجود دارد و رفتن به قطر برای حضور در این رقابت ها خواست قلبی ماست و نه یک کار از روی اجبار.»

 

 

 

دیدگاه‌ها