کد خبر : 1734176 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:45 | 235.7K بازدید | 4 دیدگاه

جشن تولد دردسرساز جورجینا

رونالدو در منطقه نارنجی؛ تو خاص نیستی کریس (عکس)

کریستیانو رونالدو بار دیگر به نقض قوانین قرنطینه ایتالیا متهم شده و این بار جریمه ای سنگین او را تهدید می کند.

رونالدو در منطقه نارنجی؛ تو خاص نیستی کریس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی چهارشنبه شب یوونتوس و اسپال در جام حذفی ایتالیا حضور نداشت که با پیروزی 4-0 و صعود بانوی پیر به نیمه نهایی همراه شد. فوق ستاره پرتغالی در بازی غایب بود و در عوض کنار نامزدش جورجینا رودریگز تولد 27 سالگی او را جشن گرفتند.

مراسم تولد 27 سالگی جورجینا در اقامت گاه کوهستانی کورمایور برگزار شد. رونالدو و نامزدش شب را در هتلی مجلل که به صورت رسمی بسته است، گذراندند و روز بعد، از برفی که در این منطقه باریده بود لذت بردند. 

 

 

1566909

 

 

در واقع  رونالدو با نادیده گرفتن مرزبندی‌های صورت گرفته در ایتالیا برای محدود کردن عبور و مرور شهروندان این کشور، از منطقه پیدمونت خارج و وارد منطقه‌ واله‌دآئوستا شده است تا در یکی از هتل‌های این منطقه آن هم در حالی که به صورت رسمی تعطیل شده، به مناسب بیست‌و‌هفتمین سالروز تولد نامزدش جشنی برپا کند.

 

 

1566906

 

1566905

 

1566904

 

رونالدو از فرصت استراحتی که سرمربی یوونتوس در اختیارش گذاشته بود استفاده کرد و در منطقه برفی وال‌ونی به تفریحاتی مانند اسنوموبیل مشغول شد و پس از آن هم به همان هتلی لوکسی رفت که سال گذشته برای نامزدش جشن تولد گرفته بود. تصاویر و ویدیوهایی از جشن تولد جورجینا و نیز تفریحات او و رونالدو در پیست اسکی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. رونالدو و جورجینا یک فرزند به نام آلانا مارتینا دارند و فوق ستاره پرتغالی تصویری از هدیته تولد خود به جورجینا را نیز در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

1566902

 

 

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، تحقیقات پلیس ایتالیا در این زمینه شروع شده و رونالدو ممکن است به دلیل نقض قوانین قرنطینه و رفتن به منطقه نارنجی، با جرایمی روبرو شود.

گفته می شود جریمه رونالدو ممکن است تا 400 هزار یورو نیز باشد. 

 

این اولین بار نیست که رونالدو به نقض قوانین قرنطینه متهم می شود. مهر ماه گذشته او در اردوی تیم ملی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شد و با ترک اردوی تیم ملی کشورش و بازگشت به تورین جنجال ساز شد.

 

 

1566907

 

 

 وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا در پی بازگشت رونالدو به تورین در حالی که به کرونا مبتلا بود، گفت با اینکه باشگاه یوونتوس اعلام کرده رونالدو با چراغ سبز دولت به ایتالیا بازگشته ولی فوق ستاره پرتغالی پروتکل‌های کرونایی را نقض کرده است.

اسپادافورا گفته بود که از چراغ سبز به رونالدو برای بازگشت به ایتالیا اطلاعی نداشت:« به نظر من رونالدو بدون دستور مقامات بهداشتی پروتکل‌های مربوط به کرونا را نقض کرده است.

 این ویروس به ما یاد داد که هیچ استثنایی در کار نیست. افراد زیادی سعی کرده اند تا حد ممکن پروتکل‌ها را رعایت کنند ولی در نهایت تنها راه حل در خانه ماندن است. من با تمام احترامی که برای رونالدو قائلم در این باره با او صحبت نکرده ام. او در پروازش به تورین پروتکل‌ها را نقض کرد.  تحقیقات دیگری هم توسط دادستان تورین در این باره در جریان است.»

 

 

دیدگاه‌ها