کد خبر : 1734184 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:20 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال به راموس و لوکاس؛ یا همین پیشنهاد یا هیچ

رئال مادرید به سرخیو راموس و لوکاس واسکز پیشنهاد تمدید جدید ارائه نخواهد کرد.

رئال به راموس و لوکاس؛ یا همین پیشنهاد یا هیچ

به گزارش "ورزش سه"، در رئال مادرید این روزها یک معضل بزرگ وجود دارد که به تمدید قرارداد سه بازیکن موثر این تیم مربوط می شود.

سرخیو راموس کاپیتان و لیدر تیم در رختکن و درون میدان، لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 و نیز لوکاس واسکز که امسال تبدیل به مهره ثابت ترکیب زین الدین زیدان شده است.

 

 

1566922

 

 

در این بین تنها لوکا مودریچ به پیشنهاد تمدید چراغ سبز نشان داده و دو بازیکن دیگر پیشنهاد باشگاه را رد کرده اند.

 

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید روی پیشنهاد قبلی خود باقی می ماند و آن را تغییر نخواهد داد. در واقع نه به راموس و نه به لوکاس پیشنهاد جدید ارائه نخواهد شد چرا که برای سران باشگاه در حال حاضر حفظ توازن مالی و جلوگیری از ضرر اقتصادی بیشتر در اولویت قرار دارد.

آنها قصد ندارند بیش از توان باشگاه به این سه بازیکن وعده ای بدهند که در نهایت نتوانند به آن عمل کنند. پاندمی کرونا ضربه بزرگی به رئال و دیگر باشگاه های اروپایی زده است و این اتفاق تلخ ممکن است در نهایت باعث جدایی راموس و لوکاس شود.

 

 

1561554

 

 

سال بعد همین معضل در مورد شش بازیکن دیگر خواهد بود. کریم بنزما، رافا واران و ناچو بازیکنانی هستند که قراردادشان ژوئن 2022 به اتمام می رسد و باشگاه قصد دارد به آنها پیشنهاد تمدید ارائه دهد در حالی که ایسکو، مارسلو و گرت بیل با شرایطی مشابه، پشنهاد تمدید دریافت نخواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها