کد خبر : 1734189 | 09 بهمن 1399 ساعت 16:20 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر نفت آبادان برای اسکان در رفسنجان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای اسکان در رفسنجان و تقابل با مس با دردسر عجیبی مواجه شده است.

دردسر نفت آبادان برای اسکان در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که اکنون در جمع مدعیان لیگ حاضر شده برای انجام دیدار هفته دوازدهم خود مقابل مس رفسنجان با دردسر عجیبی مواجه شده است.

 

با توجه به کمبود هتل در رفسنجان که از ابتدای لیگ برتر به دردسر بزرگی برای دیگر تیم‌ها برای حضور در این شهر تبدیل شده است، سرپرست این باشگاه از چند روز قبل از این بازی در رایزنی با هتل این شهر اقدامات لازم را در این زمینه ترتیب داده بود. در این زمینه به این باشگاه اعلام شد با توجه به کمبود جا، آنها قادر خواهند بود تنها 7 اتاق به اعضای این تیم اختصاص دهند. اکنون در فاصله کوتاه باقیمانده به این بازی طی تماس و هماهنگی دوباره ای که برای اسکان این تیم انجام شده، تنها هتل این شهر اعلام کرده که قادر است تنها 4 اتاق به کاروان این باشگاه اختصاص دهد!

 

باشگاه نفت آبادان نیز با توجه به پروتکل کرونا و نیاز به افزایش اتاق‌ها برای ایجاد شرایط سلامت بازیکنان، خواهان این مساله شده که تنها هتل این شهر، اقدامات لازم برای اسکان بی دردسر این باشگاه را فراهم سازد. موضوعی که در صورت عدم ایجاد شرایط لازم برای میزبانی، شاید با تصمیم دیگری از سوی این باشگاه برای انجام این بازی همراه شود.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی نفت آبادان هم در صفحه شخصی خود در واکنش به این اتفاق نوشت:


وقتی ادعای حرفه‌ای بودن داریم باید به تمامی موارد ابتدایی و زیرساختی این موضوع نیز توجه شود. علیرغم تمام احترامی که برای مردم خوب رفسنجان و تیم قابل احترام مس رفسنجان قائل هستیم، اما در موضوع میزبانی انتظار می‌رود آنها اقدامات شایسته‌ای را ترتیب دهند تا وجهه و شان این باشگاه نیز حفظ شود. موضوع مربوط به اسکان تیم‌ها در تنها هتل رفسنجان از ابتدای لیگ تا به امروز موضوعی برای انتقاد از نحوه میزبانی این تیم بوده است و جای بسی تاسف دارد که اقدام ما هم برای اسکان در این شهر با اعلام اینکه قادر به ارائه تنها 4 اتاق برای کاروان نفت آبادان هستند، مواجه شده است! مطمئنا در شرایط کرونا و پروتکل‌ها باید سازمان لیگ توجه دقیق‌تری به این موضوع داشته باشد و امیدوارم اتفاقی رقم نخورد که سلامت بازیکنان و اعضای تیم را با مشکل مواجه کند و همه ما باید در قبال خانواده فوتبال خود را مسوول بدانیم.

دیدگاه‌ها