کد خبر : 1734190 | 09 بهمن 1399 ساعت 16:16 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

افشای دستمزد هنگفت مارتین اودگارد در آرسنال

مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال مادرید پس از مشکلاتی که با زین الدین زیدان داشت، تصمیم گرفت نیم فصل دوم را قرضی به آرسنال برود.

افشای دستمزد هنگفت مارتین اودگارد در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی خواهد کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده است.

اودگارد از نیمکت نشینی های زیاد در رئال گلایه داشت و وعده های زین الدین زیدان به او محقق نشد تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد. او تنها نیروی تقویتی رئال در تابستان بود ولی نتوانست در ایده های زیدان جای بگیرد.

 

 

1566630

 

 

رئال از این انتقال 2 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی خود اودگارد مذاکراتی مستقیم با سران آرسنال برای دستمزد داشت و طبق ادعای شبکه "VG" نروژ، او هفته ای 110 هزار یورو دستمزد می گیرد که رقم بالایی در جمع توپچی ها محسوب می شود.

 

 

1566631

 

 

اودگارد پیش از آرسنال با رئال سوسیداد باشگاهی که سال گذشته در آن قرضی بازی می کرد و عالی هم ظاهر شد، به مذاکره پرداخت ولی بر سر دستمزد به توافق نرسید. اکنون مشخص شده است که چرا سوسیداد نتوانست با او قرارداد ببند.  110 هزار یورو در هفته، دستمزدی برابر با بازیکنانی چون برند لنو، ژاکا و نیکولاس په په در آرسنال است و اودگارد از شکودران مستافی و مارتینلی حتی دریافتی بیشتری خواهد داشت.

در آرسنال پیر امریک اوبامیانگ با دستمزد 375 هزار یورو در هفته شماره یک محسوب می شود. پیش از این رکورد در اختیار مسوت اوزیل بود که اخیرا راهی فنرباغچه شد.

 

 

دیدگاه‌ها