کد خبر : 1734191 | 09 بهمن 1399 ساعت 16:31 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آمادگی تبریزی در روزهای سخت گل گهر (عکس)

مهاجم تازه وارد گل گهر با انگیزه بسیار تمرین می کند.

به گزارش ورزش سه؛ مرتضی تبریزی پس از پشت سر گذاشتن دورانی طلایی در ذوب آهن، مقصدهای مختلفی برای انتخاب کردن داشت و در نهایت با استقلال تهران قرارداد بست. این بازیکن اما در استقلال نتوانست روزهای خوبی که انتظار می رفت را برای خود و تیمش رقم بزند. 


بدشانسی برای تبریزی با یک مصدومیت شدید به اوج خود رسید؛ مرتضی تبریزی حدود 8 ماه قبل در جریان یکی از بازی های دوستانه استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدت زیادی دور از میادین بود. درخشش دیگر مهاجمان استقلال در این چند وقت اخیر هم باعث شد تا تبریزی دیگر شانسی برای خود در استقلال قائل نباشد.

 

1566927

 

به دنبال این اتفاقات، تبریزی چند هفته مانده به پایان نیم فصل اول به گل گهر پیوست. گل گهری ها در حالی تبریزی را جذب کردند که منشا خوب گل می زد. اما طی هفته های اخیر با افت فاحش مهاجم گل گهری ها، خرید مرتضی تبریزی را می توانیم یک تصمیم خوب از سوی سیرجانی ها بدانیم. 

 

تبریزی رفته رفته آماده حضور در میدان می شود و با توجه به شرایط تیم گل گهر، این می تواند یک خبر بسیار خوب باشد. او در تمرین پایانی گل گهر هم با انگیزه بسیار در کنار هم تیمی هایش تمرین کرد و عزم خود را برای درخشش دوباره در لیگ برتر این بار با پیراهن گل گهر جزم کرده است.

دیدگاه‌ها