کد خبر : 1734202 | 09 بهمن 1399 ساعت 17:10 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم بماند ولی شرط دارد

ذوق زدگی آرتتا از جذب اودگارد، هیجان زده ایم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید تحت تاثیر انتقال اودگارد قرار گرفته و تاکید کرد که ستاره نروژی بسیار هیجان زده و مشتاق است.

ذوق زدگی آرتتا از جذب اودگارد، هیجان زده ایم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد روز گذشته از رئال به آرسنال پیوست. انتقالی که قرضی و تا پایان فصل است و در قرارداد، بند خرید دائمی هم گنجانده نشده است.

 

 

1566547

 

 

اودگارد فصل گذشته در سوسیداد به شکل قرضی حضور داشت و عالی کار کرد تا سران رئال او را برای فصل جدید برگردانند ولی ستاره نروژی نتوانست خود را به ایده های زیدان تحمیل کند و ترجیح داد به آرسنال بپیوندد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از دوران حضور اودگارد در سوسیداد او را تعقیب می کرد و بازی هایش را زیر نظر  داشت. او حالا خوشحال است که این بازیکن را در اختیار دارد و مشتاق است تا اودگارد را سال های بیشتری نیز در تیمش داشته باشد.

 

 

1557664

 

 

آرتتا که در نشست خبری بازی با منچستریونایتد شرکت کرده بود، گفت:« اودگارد را مدتی بود زیر نظر داشتم. معتقدم او ویژگی های مثبتی دارد که در تیم به آنها نیاز داشتیم. او استعداد بزرگی است و خوشحالم که اکنون در آرسنال حضور دارد. فصل قبل در سوسیداد بسیار پیشرفت کرد ولی در رئال به او بازی های زیادی نرسید.

اودگارد هرچند خیلی در نیم فصل اول به میدان نرفت ولی مشخص است که خوب تمرین کرده و او را بسیار هیجان زده می بینم. سوسیداد تیم شهر زادگاهم است و بازی های اودگارد را در فصل گذشته به دقت نگاه می کردم و باید بگویم به خوبی در این تیم جا افتاده بود و در ومسیر درستی هم قرار داشت. اودگارد را خوب می شناسم و تحت تاثیرش قرار گرفته ام. مارتین بسیار مستعد است و نیاز به آموزش درست دارد. او با کمی گذشت زمان، می تواند در آرسنال درخشان ظاهر شود.»

 

 

1566628

 

 

آرتتا ادامه داد:« اودگارد می تواند در پست های هشت و ده بازی کند و بازیکنی خلاق و گلزن است. او می تواند خلاقیت بیشتری به آرسنال اضافه کند و به وقت لزوم، گلزنی هم کند. در یک سال گذشته بازی بدون توپ او هم بسیار بهتر شده است.

حفظ اودگارد برای سال های بیشتر؟ بله ولی ابتدا باید ببینیم چگونه خودش را با تیم مان وفق خواهد داد و در ادامه اینکه، سران رئال چه برنامه ای برای او دارند. نباید فراموش کرد که او بازیکن رئال است و البته در نهایت نظر خود بازیکن هم بسیار موثر است.»

 

دیدگاه‌ها