کد خبر : 1734213 | 09 بهمن 1399 ساعت 18:27 | 34.7K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی رئیس موقت بارسا از نامه تهدیدآمیز لاپورتا

در بارسلونا این روزها بر سر جذب یا عدم جذب اریک گارسیا دودستگی ایجاد شده است.

رونمایی رئیس موقت بارسا از نامه تهدیدآمیز لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه دیگر تا شروع انتخابات بارسلونا باقیمانده اما این روزها بین کارلس توسکتس رئیس موقت باشگاه و دو نامزد ریاست باشگاه اختلاف نظر عمیقی ایجاد شده است.

 

 

1564737

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا خواهان تقویت خط دفاع تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است. به فاصله تنها سه روز تا پایان، چنین اتفاقی رخ نداده و این دلخوری سرمربی هلندی را باعث شده است. او جذب اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سیتی را حیاتی می داند و در این راه توسکتس و ویکتور فونت(نامزد ریاست باشگاه بارسلونا) را موافق خود می بیند اما خوان لاپورتا و تونی فریکسا دو نامزد دیگر مخالف این انتقال هستند و در نهایت تصمیم بر این شده که برای جذب او تا پایان فصل صبر کنند یعنی زمانی که او بازیکن آزاد خواهد بود.

 

 

1566851

 

 

کارلس توسکتس رئیس موقت بارسا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا فاش ساخت که هفته گذشته خوان لاپورتا برای وی نامه ای تهدیدآمیز ارسال کرده و او را از عواقب جذب اریک گارسیا بر حذر داشته است. لاپورتا معتقد است صرف هزینه برای گارسیا در شرایط اقتصادی کنونی بیهوده است. لاپورتا توسکتس را تهدید کرده بود که این انتقال را منتفی کند؛ در غیر این صورت او مسئول هرگونه ضرر مالی باشگاه خواهد بود.

توسکتس در مصاحبه خود گفت که اگر در نهایت گارسیا جذب نشود، نه به خاظر تهدید لاپورتا که به خاطر حس مسئولیت پذیری او خواهد بود. اینکه قصد دارد این تصمیم را به عهده رئیس بعدی بگذارد.

 

لازم به ذکر است که در تمام نظرسنجی ها لاپورتا شانس اول رسیدن به صندلی ریاست بارسلونا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها