کد خبر : 1734218 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:51 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

در رئال آنقدر نوتلا خوردم تا 14کیلو چاق شدم!

ستاره ایتالیایی سابق رئال مادرید اعتراف کرد که مصرف زیاد از حد نوتلا باعث چاقی مفرط او در مادرید شده بود.

در رئال آنقدر نوتلا خوردم تا 14کیلو چاق شدم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو 18 ماه در رئال مادرید در بین سال های 2006 تا 2008 حضور داشت و مجموعا 19 بار به میدان رفت که در این مدت کوتاه بارها به دلیل اضافه وزن جریمه شد. او دو گل نیز به ثمر رساند.

ستاره جنجالی سابق رم، ژانویه 2006 به رئال پیوست و یک سال بعد به سامپدوریا قرض داده شد.  او یکی از خریدهای ناموفق فلورنتینو پرز نام گرفت.

 

 

1492534

 

 

کاسانو در جریان یک گفت و گوی ویدیویی با فابیو کاناوارو و کریستین ویه ری که ویدیوی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، درباره دوران حضورش در رئال مادرید گفت:« زمانی که من در رئال مادرید بودم، ابتدا 12کیلو از وزنم را به سرعت کاهش دادم. سپس زمانی که کاناوارو به رئال پیوست، تمام اضافه وزنم برگشت. یکی از اسپانسرهای رئال مادرید نوتلا بود و هر ماه به ما 5 کیلو از محصولات شان را می‌دادند. چیزی که باعث شد اضافه وزن پیدا کنم.»

 

کاسانو در ادامه گفت:« زمانی که فابیو کاپلو سرمربی بود، من 2 گل در 2 بازی به ثمر رساندم و فکر می‌کردم پادشاه دنیا هستم. او مرا در نیمه اول دیدار مقابل لیون تعویض کرد و به همین دلیل با او درگیر شدم اما در مجموع کاپلو را خیلی دوست دارم. او مرا از تیم کنار گذاشت و در 7 ماه 14 کیلو اضافه وزن پیدا کردم. در آن دوران مستقیما شکلات‌ها را از داخل بطری‌اش با قاشق می‌خوردم!»

دیدگاه‌ها