کد خبر : 1734222 | 09 بهمن 1399 ساعت 19:11 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواهیم قربانی شرایط سخت ذوب آهن شویم

جلالی: چمن مصنوعی جز ضرر چیزی برای ما ندارد

سرمربی نساجی معتقد است که چمن مصنوعی به ضرر تیمش است و هیچی سودی برای آنها ندارد.

جلالی: چمن مصنوعی جز ضرر چیزی برای ما ندارد

به گزارش ورزش سه؛ نساجی فردا در چارچوب هفته سیزدهم میزبان ذوب آهن خواهد بود؛ صحبت های مجید جلالی در خصوص این بازی را بخوانید:

 

 

پیروزی فردا ما را به آینده امیدوار می کند

 

با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، پیروزی در بازی فردا می تواند یک فرصت خیلی خوب برای ما باشد که تا حدی ما را از شرایط سخت و پر فشار وارد یک وضعیت خیلی امیدوارکننده برای آینده کند. سعی می کنیم که بازی قوی و خوبی از همان شروع داشته باشیم و امیدوارم که بچه ها بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند چون که می تواند روی روند آینده مان خیلی تاثیرگذار باشد.

 

 

5 مصدوم قطعی برای بازی فردا

 

ما برای بازی فردا محروم نداریم اما تقریبا 5 مصدوم داریم که 2 نفرشان مثل ممشلی و غفاری خیلی وقت است که نیستند. شیری، کمندانی و رحمتی هم به این بازی نرسیدند. به بقیه بچه ها خیلی امیدوار هستم. آنها از لحاظ روحی هم در شرایط بسیار خوبی هستند.

 

 

باید نسبت به تغییر نسل تیم متعهد باشیم

 

من 6-7 بازیکن پایه را به تیم بزرگسالان آوردم و حتی دو بازیکن را در لیست بازی قبل هم قرار دادم اما اینکه به آنها بازی می دهیم یا نه بستگی به کیفیت آنها در تمرینات دارد. در هر صورت ما باید نسبت به اینکه این تیم باید یک مقدار تغییر نسل بدهد، متعهد باشیم.

 

 

اولویت اصلی ما کنترل حریف بوده است

 

بیشتر اولویت ما در تمرینات دقیقا این بوده که بتوانیم هم بتوانیم بازی و حریف را کنترل کنیم و به آنها موقعیت ندهیم و هم خودمان موقعیت سازی کنیم. فکر می کنم در بازی فردا نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر باشیم.

 


نمی خواهیم قربانی شرایط سخت ذوب آهن شویم

 

داوری و اشتباهات آن همیشه و همه جا هست. من هم می دانم که تیم ذوب آهن تیمی است که به فوتبال این مملکت کمک کرده و تیم بزرگ و باسابقه ای است که اگر حذف شود به ضرر فوتبال است. ولی برای جلوگیری از آن اگر فضاسازی شده و قربانی سازی کنیم، اصلا پذیرفتنی نیست. من هم شرایط سخت ذوب آهن را قبول دارم اما ما نباید قربانی آن شویم. انتظار ما قضاوت منصفانه است و چیزی برای خودمان نمی خواهیم. البته نسبت به داوری که داریم ذهنم راحت است و می دانم که ایشان داور منصفی هستند.

 

 

چمن مصنوعی به ضرر ماست

 

من می خواهم به هواداران بگویم که من وضعیت و حالات شما را درک می کنم و در این مدت خیلی از شما را دیده و صحبت کرده ام. بچه های ما نیاز به حمایت و مراقبت دارند تا ما کم کم بتوانیم از این وضعیت سخت بیرون بیاییم. چیزی که مد نظرمان است ترمیم تیم در نیم فصل است. بازی هایی که ما در قائمشهر داریم یک مشکل بزرگ دارد؛ الان مجموعه تیم 10 آسیب دیده دارد که 5 نفرشان اصلا نمی توانند بازی کنند و 5 نفر هم با رسیدگی پزشکی می توانند بازی کنند و همه اینها آثار چمن مصنوعی است. اگر شما خواهان یک تیم خوب و بزرگ برای لیگ هستید نیاز به یک زمین چمن خوب و طبیعی است. اصلا نباید فکر کنیم که چمن مصنوعی چیزی برای ما دارد، این به ضرر ماست و هدر رفت سرمایه هاست. می دانم که مسئولین اینجا نیت خیری داشته و برای این کار اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها