کد خبر : 1734223 | 09 بهمن 1399 ساعت 19:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

توموری: میلان به فتح اسکودتو باور دارد

فیکایو توموری، بازیکن تازه وارد میلان، معتقد است که این تیم باید به فتح اسکودتو باور داشته باشد.

توموری: میلان به فتح اسکودتو باور دارد

به گزارش "ورزش سه"، توموری 23 ساله این ماه با قراردادی قرضی و بند خرید دائم، از چلسی به میلان پیوست و به همین زودی در اولین بازی خود برای این تیم در کوپا ایتالیا به میدان رفته است.

 

به نظر می رسد که توموری در دیدار بعدی میلان برابر بولونیا در سری آ به میدان خواهد رفت و فاش کرده که بازیکنان میلان به اسکودتو باور دارند.

 

توموری گفت: "من زمانی به میلان آمدم که این تیم صدرنشین بود. ما باید به فتح اسکودتو باور داشته باشیم. قهرمانی یک نتیجه عالی خواهد بود و ما نباید از صحبت کردن راجع به بردن اسکودتو بترسیم، ما همه به آن باور داریم."

 

توموری در اولین بازی خود برای میلان در دربی دلا مادونیا برابر اینتر به میدان رفت، هر چند میلان باشکست برابر رقیب همشهری از کوپا ایتالیا حذف شد.

 

1566988

 

توموری راجع به باخت میلان در دربی گفت: "حتی در لیگ برتر هم بازی ها بسیار تهاجمی برگزار می شوند. دربی ها مسابقاتی با تنش و حاسیت بالا هستند.

من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. ما در زمان خوب و مثبتی هستیم و من می خواهم که میلان کمک کنم. من با اشتیاق و با عزمی راسخ در زمین تمام تلاشم را خواهم کرد.

بین سری آ و لیگ برتر تفاوت هایی از نظر سطح تکنیکی-تاکتیکی وجود دارد. بازی ها در انگلیس بیشتر تهاجمی و فیزیکی هستندف اما اینجا ما باید توجه بیشتری به تاکتیک داشته باشیم.

من اینجا هستم تا بهتر شوم و آماده ام که به تمام نصایح و توصیه های مالدینی، سرمربی و هم تیمی هایم گوش دهم."

 

مدافع جوان میلان عقیده دارد که این خیلی خوب است که بازیکنان انگلیسی به خارج از کشور و لیگ های دیگر می روند.

 

توموری در این باره افزود: "این نکته مثبتی است. حتی در انگلیس هم مردم کم کم دارند به این نتیجه می رسند که فقط لیگ برتر در جهان وجود ندارد! پیش از این بازیکنان انگلیسی چندان مایل نبودند که به دیگر کشورها بروند، با وجود اینکه کسب تجربه در خارج از کشور می تواند بسیار مهم باشد."

 

1566986

 

توموری راجع به اولین تمرین خود با میلان گفت: "خیلی احساس خوبی بود که با بازیکنان بزرگی مثل زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ تمرین کنی. می توانم بسیار از آنها بیاموزم.

من همچنین آماده ام که از شخصیت آنها نیز چیزهایی یاد بگیرم. می خواهم پیشرفت کنم و از این بازیکنان بزرگ درس بگیرم و بیاموزم.

من به ایتالیا آمدم و با وجود مشکل زبانی که بین ما وجود داشت، همه بازیکنان به من کمک کردند تا با سرمربی صحبت کنم و ارتباط بگیرم، راحت هماهنگ و سازگار شدیم.

من همیشه تجربه جدیدی می خواستم و اینجا بودن، در میلان و ایتالیا، بهترین جا برای رشد به عنوان یک انسان و یک بازیکن است."

 

مدافع انگلیسی میلان همچنین فاش کرده که پائولو مالدینیف مدیر ورزشی میلان، او را برای رفتن به این تیم قانع کرده است.

 

توموری اضافه کرد: "مالدینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ بوده. وقتی او با من تماس گرفت من واقعا سورپرایز شدم، اما یک لحظه هم برای دادن جواب مثبت تردید نکردم.

مدافعان بزرگ زیادی مثل مالدینی، الساندرو نستا و فرانکو بارسی در میلان بازی کرده اند. من هم می خواهم بخشی از تاریخ میلان باشم.

من معتقدم که برای آمدن به اینجا تصمیم درستی گرفته ام. می خواهم در موفقیت میلان نقش داشته باشم."

 

دیدگاه‌ها