کد خبر : 1734275 | 10 بهمن 1399 ساعت 10:53 | 26.1K بازدید | 4 دیدگاه

شماره یک تراکتور آماده حضور در میدان؛

اخباری شبیه تر از همیشه به پیتر چک (عکس)

دروازه بان تراکتور با محافظ صورت تمرین می کند.

اخباری شبیه تر از همیشه به پیتر چک (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ دیدار تیم های تراکتور و گل گهر در هفته دوازدهم با حملات بی امان تیم گل گهر همراه بود، حملاتی که با عکس العمل های محمدرضا اخباری، خنثی شد. در حالی شاهد درخشش این دروازه بان درون دروازه تراکتور بودیم و اخباری به دنبال ثبت ششمین کلین شیت خودش در لیگ بیستم بود، یک برخورد شدید در محوطه جریمه تراکتور باعث مصدومیت شدید او شد.

 

اخباری از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده و با توجه به خونریزی شدیدی که داشت، زمین باز را ترک و راهی بیمارستان شد. فرعباسی به عنوان جانشین اخباری وارد زمین شد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. با وجود اینکه تراکتوری ها موفق شد گل گهر را شکست دهد اما شدت مصدومیت اخباری یک نگرانی بزرگ برای آنها بود.

 

1567123

 

بعد از انجام معاینات و بررسی مصدومیت اخباری توسط پزشکان، مشخص مصدومیت او به حدی نیست که برای بازی کردن او را دچار مشکل کند. پزشک تراکتور هم با تایید این مطلب، دو روز پیش گفته بود: "بینی محمدرضا اخباری نیاز به جراحی دارد، اما او به خاطر فشردگی مسابقات می‌خواهد در خدمت تیم باشد در نخستین وقفه به وجود آمده در لیگ، تحت عمل جراحی قرار بگیرد."

 

طی روزهای اخیر نیز محمدرضا اخباری با حضور در تمرینات به همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و آماده همراهی تیمش برای بازی روز شنبه مقابل آلومینیوم اراک در تبریز است. بر اساس آخرین اخبار، اخباری برای همراهی تیمش، مشکل پزشکی ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند تیمش را در بازی روز شنبه همراهی کند.

 

نکته جالب توجه در خصوص اخباری، استفاده او از محافظ صورت برای جلوگیری از آسیب دیدگی شدیدتر بینی مصدومش است که او را از نظر ظاهری هم به پیتر چک شبیه کرده است؛ دروازه بان اهل جمهوری چک که در دوران درخشان حضورش در چلسی و آرسنال از کلاه مخصوص استفاده می کرد و تی تی ها در دورانی که اخباری درخشش قابل توجهی در تیم شان داشت، به او لقب پیتر چک داده بودند.

دیدگاه‌ها