کد خبر : 1734290 | 10 بهمن 1399 ساعت 12:28 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ علاقه‌ای به سرخیو راموس ندارد

با وجود شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب کاپیتان رئال مادرید، گفته می شود که بایرن علاقه ای به امضای قرارداد با راموس ندارد.

بایرن مونیخ علاقه‌ای به سرخیو راموس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های گذشته از بایرن مونیخ به عنوان یکی باشگاه های علاقمند به امضای قرارداد با سرخیو راموس، کاپیتان کهنه کار رئال مادرید، نام برده شده است. سردبیر اسپورت بیلد اما این  شایعه را رد می کند و می گوید که بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به امضای قرارداد با راموس ندارد.

 

کریستین فالک، سردبیر اسپورت بیلد، در توییتر خود توییتی را که نوشته بود بایرن مونیخ علاقه ای به سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، ندارد، تایید کرده است.

 

1567148

 

سرخیو راموس تقریبا در تمام دوران فوتبال اش در رئال مادرید بازی کرده است. این مدافع ارزشمند رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، با رئال به چندین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده و به طور قطع یکی از اسطوره های لوس‌بلانکوس محسوب می شود. هر چند قرارداد کاپیتان افسانه ای رئال مادرید در تابستان با این تیم به پایان می رسد و گفته می شود که راموس به دنبال ترک اسپانیا به عنوان بازیکن آزاد است.

 

انتقال راموس به بایرن مونیخ اما از نظر باواریایی ها منطقی نیست. اول از همه اینکه راموس بازیکنی نسبتا مسن و  متعلق به نسل قبل است و نمی تواند برای طولانی مدت عمقی را که بایرن در قلب خط دفاعی خود نیاز دارد، فراهم کند. دوم  و مهمتر از همه اینکه راموس دستمزدی نجومی می خواهد که طبق شایعات مبلغی بیش از 20 میلیون یورو برای یک فصل است، دستمزدی حتی بالاتر از رابرت لواندوفسکی!

 

به زبان ساده باید گفت که شکستن سقف دستمزدها در بایرن مونیخ، آن هم برای بازیکنی در این سن و سال تصمیم به شدت احمقانه ای خواهد بود، همانطور که پیشنهاد دستمزدی بیش از دستمزد دیوید آلابا به راموس، عاقلانه نیست.

اگر بایرنی ها واقعا یک مدافع وسط می خواهند، بهتر است که دایوت اوپامکانو را با 40 میلیون یورو و دستمزدی بسیار پایین تر از راموس به خدمت بگیرند و در سال های آتی نیز از فروش این بازیکن جوان فرانسوی، سود ببرند.

دیدگاه‌ها