کد خبر : 1734304 | 10 بهمن 1399 ساعت 13:34 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هارگریوز از برونو فرناندز و شرکا!

پس از باخت برابر شفیلد یونایتد، ستاره سابق شیاطین سرخ ، از عملکرد پنج ستاره این تیم انتقاد کرد.

انتقاد هارگریوز از برونو فرناندز و شرکا!

به گزارش "ورزش سه"، اوون هارگریوز، هافبک سابق منچستریونایتد، از دیدن عملکرد مهاجمان این تیم در شکست 2-1 برابر شفیلد یونایتد، مایوس و ناامید شده است.

 

مارکوس راشفورد، برونو فرناندز، آنتونی مارسیال، میسون گرینوود و پل پوگبا ممکن است "پنج یار افسانه ای" منچستریونایتد در خط حمله باشند، اما اوون هارگریوز معتقد است که این پنج نفر در شکست غیرمنتظره‌یونایتد برابر شفیلد به هیچ عنوان در زمین مفید نبودند.

 

1567164

 

منچستریونایتد در حالی در اولدترافورد برابر حریف ته جدولی خود صف آرایی کرد که می دانست کسب سه امتیاز در این بازی، شیاطین سرخ را دو باره به صدر جدول خواهد برد.

شفیلد اما توانست با شکست منچستریونایتد در اولدترافورد، ستاره های این تیم را دست خالی و بهت زده به جا بگذارد.

 

اوون هارگریوز در این باره گفت: "من اصلا یادم نمی آید که آرون رمزدیل، دروازه بان شفیلد، مجبور به گرفتن توپی شده باشد! یونایتدی ها آماده نبودند.

بارها چه در حمله و چه در دفاع آسیب پذیر ظاهر شدند. با وجود اینکه عملکرد آنها این اواخر عالی بوده. سولسشر حسابی از اینکه آماده این رقابت نبودند مایوس خواهد شد."

 

1567006

 

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، در جاگیری و پرش روی گل اول شفیلد اشتباه کرد و اولیور بورک،زننده گل دوم این تیم، نیز قبل از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش شفیلد، دو بار دیگز شانس گشودن دروازه منچستریونایتد را داشت.

 

هارگریوز افزود: "سولسشر واقعا باید از جابه‌جایی بازیکنانش عصبانی باشد. فکر نمی کنم که شفیلد یونایتد قصد داشت حمله کند. اما چون چهار نفر جلویی یونایتد نمی خواستند برگردند، فقط دو بازیکن برای دفاع باقی می ماند! بازیکنان شفیلد هم فکر کردند "به‌به! یه شانسی داریم اینجا!" خیلی دیر به مدافعان اضافه شدند.

 

آفرین به بورک. او یک گلزن نیست، فقط از فضای بین خطوط منچستریونایتد استفاده کرد. پست الکس تلس و نمانیا ماتیچ عوض شده بود و این موضوع کمی سردرگمی بین آنها به وجود آورده بود."

 

منچستریونایتد در آستانه دیدار روز شنبه خود برابر آرسنال به دنبال جبران این شکست و بازگشت به نوار پیروزی خواهد بود.

دیدگاه‌ها