کد خبر : 1734323 | 10 بهمن 1399 ساعت 15:05 | 28.5K بازدید | 1 دیدگاه

یری مینا:

در بارسلونا فرصت کافی به من داده نشد

یری مینا، مدافع سابق بارسلونا معتقد است که هنگام حضور در این تیم به او به اندازه کافی فرصت داده نشده است.

در بارسلونا فرصت کافی به من داده نشد

به گزارش "ورزش سه"، یری مینا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کوتاه مدت و تنها شش ماهه در بارسلونا، نهایتاً از این تیم جدا شد و به اورتون پیوست. این مدافع کلمبیایی حالا زیر نظر کارلو آنچلوتی به یک مهره ثابت و تاثیرگذار در جمع آبی های مرسی ساید تبدیل شده است.

 

 

1567188

 

 

یری مینا حالا در مصاحبه‌ای تاکید کرده که هنگام حضور در بارسلونا به اندازه کافی به او فرصت درخشش داده نشده است. مدافع کلمبیایی در این باره گفت: " فکر می کنم در بارسلونا به اندازه کافی به من فرصت بازی داده نشد. با این وجود دوران بسیار خوبی بود و این که به عنوان اولین کلمبیایی تاریخ بارسلونا توانستم تاریخ سازی کنم. اما فوتبال مانند زندگی برای شما فراز و نشیب های زیادی را رقم می‌زند. اینکه توانستم به بارسلونا بروم یک امتیاز عالی بود اما به دلایلی شرایط خوب پیش نرفت."

 

یری مینا در مورد جا افتادن در ترکیب اورتون و تبدیل شدن به مهره اصلی این تیم نیز گفت: " گاهی اوقات توضیح روشنی برای اینکه چرا شرایط خوب پیش نمی‌رود وجود ندارد. اما شما به جایی می‌رسد که می‌خواهید مرتبا بازی کنید و به دنبال راهی برای بیرون آمدن از شرایط سخت هستید. خوشبختانه اورتون این فرصت را برای من فراهم کرد و اکنون کاملاً متمرکز و خوب هستم."

 

 

1567189

دیدگاه‌ها